Gå til innhold

Jeg får bare ikke sove!!! ARGH!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det går ann. Kom hjem fra jobb i dag tidlig (det blir vel i går nå) og fikk ikke sove før langt over klokka 9. Våknet etter 4 timer, og fikk ikke sove igjen.

Prøvde å sove flere ganger i ettermiddag, trøtt som jeg var, men det var ikke mulig.

Merklignok er jeg våken igjen nå (takk gud for kaffe!), men jeg kommer nok til å bli skremmende trøtt om noen timer.

Så det går ann.

Jeg skal sove godt og lenge om 6 timer :)

Gjest Raffine

Ja, det går ann. Kom hjem fra jobb i dag tidlig (det blir vel i går nå) og fikk ikke sove før langt over klokka 9. Våknet etter 4 timer, og fikk ikke sove igjen.

Prøvde å sove flere ganger i ettermiddag, trøtt som jeg var, men det var ikke mulig.

Merklignok er jeg våken igjen nå (takk gud for kaffe!), men jeg kommer nok til å bli skremmende trøtt om noen timer.

Så det går ann.

Jeg skal sove godt og lenge om 6 timer :)

Holder på å gå på veggene nå.. Stopp meg noen, før jeg ødelegger noe!!!

kjghduytqegwdj

Neida, det er ikke så galt. Men like før.

Annonse

Her SNORKES det!

Faen, ass..

Jeg har forelesning fra 9.00 til 15.00 i mårra. Det blir et helvete.

Skal stå opp om under 3 timer.

Det ser ut som om du allerede har stått opp! :)

Dytt Sov I Ro i øra dersom snorkingen blir for intens, så sover du nok godt skal du se.

De er gunstige de plastelinalignende Sov I Ro-greiene som man dytter inn i ørene!

Jeg vet at det er fort gjort å tro at disse små kulene skal svelges (been there, done that), men det er som du forstår helt feil. De skal i ørene.

Det ser ut som om du allerede har stått opp! :)

Dytt Sov I Ro i øra dersom snorkingen blir for intens, så sover du nok godt skal du se.

De er gunstige de plastelinalignende Sov I Ro-greiene som man dytter inn i ørene!

Jeg vet at det er fort gjort å tro at disse små kulene skal svelges (been there, done that), men det er som du forstår helt feil. De skal i ørene.

Jeg har dessverre ikke sov i ro - dotter her.

Har prøvd det før, men de bare triller ut.

Litt trang i øra kanskje? :)

Jeg har dessverre ikke sov i ro - dotter her.

Har prøvd det før, men de bare triller ut.

Litt trang i øra kanskje? :)

Men det er fordi du ikke må bruke dottene. De triller tross alt ut.

Du må bruke de plastelina greiene for de former seg inn i øret ditt og sitter dermed fast.

Du former de jo akkurat som du vil og dytter de så langt inn du måtte ønske. Sitter som faen de!

De skumgummidottene er ubrukelig. Kan ikke fatte at de i det hele tatt selges for de må jo eventuelt teipes fast om de skal bli der man putter dem.

Men det er fordi du ikke må bruke dottene. De triller tross alt ut.

Du må bruke de plastelina greiene for de former seg inn i øret ditt og sitter dermed fast.

Du former de jo akkurat som du vil og dytter de så langt inn du måtte ønske. Sitter som faen de!

De skumgummidottene er ubrukelig. Kan ikke fatte at de i det hele tatt selges for de må jo eventuelt teipes fast om de skal bli der man putter dem.

De gule dottene jeg snakker om er sylinderformede og korte. De må liksom klemmes sammen og rulles for å få plass inni øret.

Hva heter de sov-iro greiene du snakker om?

Utenfor tema: Du må skrive noe vannvittig fort! Har du testa deg på sånn touch program før?

De gule dottene jeg snakker om er sylinderformede og korte. De må liksom klemmes sammen og rulles for å få plass inni øret.

Utenfor tema: Du må skrive noe vannvittig fort! Har du testa deg på sånn touch program før?

De heter Sov I Ro de også. Men be om de som myke kulene som kan formes.

De du snakker om er helt ubrukelige uten teip.

Ja, jeg skriver fort. Tok en sånn test som ble lagt ut her på dol en gang og kom jævla godt ut. Men jeg hadde en gang et jævla kjedelig fag på VG som het maskinskriving, så jeg lærte touch.

I ettertid så har det faget vist seg å komme veldig godt med :)

Gjest Raffine

De heter Sov I Ro de også. Men be om de som myke kulene som kan formes.

De du snakker om er helt ubrukelige uten teip.

Ja, jeg skriver fort. Tok en sånn test som ble lagt ut her på dol en gang og kom jævla godt ut. Men jeg hadde en gang et jævla kjedelig fag på VG som het maskinskriving, så jeg lærte touch.

I ettertid så har det faget vist seg å komme veldig godt med :)

Hei, ikke kritiser de gule skumgummiproppene!!! De er de beste som har hendt meg!

Jaja, de funka ikke i natt, men det var ikke fordi de datt ut da, men fordi jeg følte jeg fikk vakuum i hodet av dem.

De plastlinadingsene er rett og slett kvalme. De er myke og ekle, og du blir fuktig langt inni øregangene.

Hm. Sovna til slutt i natt, i halv fire tida. Opp igjen kl. 7. Trøtt som en sokk...

Det blir en hard dag!!

Sånn btw; http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article.jhtml?articleID=530046

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...