Gå til innhold

FU: Hvor irriterende er store bokstaver her inne?

Anbefalte innlegg

På grunnlag av en "diskusjon" Bassisten og jeg hadde i går, lurer jeg på om det er dårlig netetikette å skrive med store bokstaver i overskrivt på DOL.

Personlig synes jeg det er en filleting og synes ikke at det er så ufint. Men det har tydeligvis krenket noen, så jeg spør dere.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

8

• Good Golly!

7

• musikeren

6

• favn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hadde jeg begynt å hyle og skrike hver gang jeg så noe som irriterte meg på DOL så hadde jeg ikke gjort annet .....

Det kan være irriterende hvis man skriver innlegg på innlegg med store bokstaver. Såvidt jeg vet skrev du det en gang i en overskrift - no big deal spør du meg. Men som sagt - det er foskjell på hvor ofte det skjer . Er jo en måte å fremheve innlegget på.

Så nei - jeg skjønte ikke krisen , men man bør allikevel ikke strø om seg med store bokstaver.

Det var vel ikke de store bokstavene som ble selve 'saken' etterhvert, men at du reagerer ekstremt på tilsnakk.

Tilsnakk er greit, men når jeg så på det som en filleting og han bare went on and on om det - vel, det tente meg som f.

Annonse

Gjest Raffine

Hadde jeg begynt å hyle og skrike hver gang jeg så noe som irriterte meg på DOL så hadde jeg ikke gjort annet .....

Det kan være irriterende hvis man skriver innlegg på innlegg med store bokstaver. Såvidt jeg vet skrev du det en gang i en overskrift - no big deal spør du meg. Men som sagt - det er foskjell på hvor ofte det skjer . Er jo en måte å fremheve innlegget på.

Så nei - jeg skjønte ikke krisen , men man bør allikevel ikke strø om seg med store bokstaver.

Er det jeg som hyler og skriker? Sa bare at jeg ville blitt irritert om alle skrev med store bokstaver hele tiden, så her er vel vi vel enige?

Synes ikke det er en så stor krise, jeg har igrunnen aldri reagert særlig negativt på store bokstaver i overskriftene.

Men så er det jo dem som hyler og skriker ja (Bassisten f.eks), og som må gjøre alle oppmerksomme på hvor irriterende det er, og da begynner men jo å reflektere over det...

Gjest Fritt land, heldigvis!

Det var vel ikke de store bokstavene som ble selve 'saken' etterhvert, men at du reagerer ekstremt på tilsnakk.

Bassisten er pirkete og firkantet synes nå jeg. Skal vi begynne å henge oss opp i skrivefeil, gal plasserte komma-tegn, utropstegn i hytt og pine og smileys også kanskje? Det finnes nok av de også...

Ikke rart det blir krig av sånt.

Gjest Jasså ja?

F I L L E T I N G !

Tiltredes. Det finnes værre ting. Merkelig, men når "folk" (ingen nevnt, ingen glemt) har lite å gjøre med livet sitt, begynner de å legge seg borti andre folks skrivevaner og måter.

Vil du gjøre en forskjell i verden - gjør noe konstruktivt og hjelp andre. Ikke bry oss med filleting. More power to Good Golly!

Annonse

Bassisten er pirkete og firkantet synes nå jeg. Skal vi begynne å henge oss opp i skrivefeil, gal plasserte komma-tegn, utropstegn i hytt og pine og smileys også kanskje? Det finnes nok av de også...

Ikke rart det blir krig av sånt.

Eg reagerte ikkje på hovudinnlegget. Det var det papirtiger som gjorde. Eg reagerte på at Good Golly skreiv i svar til papirtiger:

"MAKE ME - WHY DON'T YOU!

BLÆH!"

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1644593

Det var ikkje akkurat nokon moden reaksjon, spør du meg.

Men eg er jo berre ein sjølvhøgtideleg grinebiter som leiar tilsynet... Eg forsvarer meg til eit viss punkt, etterpå drit eg i heile sulamitten. Ser ikkje vitsen med å hisse meg opp over taparar som ikkje har betre ting å gjera enn å gå til personåtak.

Eg reagerte ikkje på hovudinnlegget. Det var det papirtiger som gjorde. Eg reagerte på at Good Golly skreiv i svar til papirtiger:

"MAKE ME - WHY DON'T YOU!

BLÆH!"

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1644593

Det var ikkje akkurat nokon moden reaksjon, spør du meg.

Men eg er jo berre ein sjølvhøgtideleg grinebiter som leiar tilsynet... Eg forsvarer meg til eit viss punkt, etterpå drit eg i heile sulamitten. Ser ikkje vitsen med å hisse meg opp over taparar som ikkje har betre ting å gjera enn å gå til personåtak.

Min intensjon ved å legge ut denne tråden var å få andres syn på saken, fordi det var tydelig at det krenket folk, deriblant deg.

Jeg har ikke lyst å få det på meg at jeg går på personangrep her. Det er usaklig.

Min intensjon ved å legge ut denne tråden var å få andres syn på saken, fordi det var tydelig at det krenket folk, deriblant deg.

Jeg har ikke lyst å få det på meg at jeg går på personangrep her. Det er usaklig.

"Jeg har ikke lyst å få det på meg at jeg går på personangrep her."

Hææ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...