Gå til innhold

FU: Hvor irriterende er store bokstaver her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'

For å overføre det til rl blir det som bondetampen som fløtter til byen, og blir mobba/fryst ut, fordi han ikke kjenner koden. Mennesket bak er det ingen som ser, det er fasaden de fordømmer. Jeg synes sånt er kvalmt.

Sludder! Det er faktisk bondetampens egen interesse at han setter seg inn i gjeldende regler der han kommer. Som ny er det han som trenger å innhente aksept, ikke de som allerde er der. Etrikettens darwinisme om du vil.

Et annet eksempel fra RL:

Musikeren er i land X og blir sur fordi han blir putta i fengsel fordi han drikker alkohol offentlig selv om loven sier klart at det er forbudt med alkohol i dette landet. Musikeren vil helst gjøre slik han selv vil uten å måtte tenke på gjeldende regler. Temmelig ignorant, spør du meg!

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

8

• Good Golly!

7

• musikeren

6

• favn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest '!-o-!'

Tilsnakk er greit, men når jeg så på det som en filleting og han bare went on and on om det - vel, det tente meg som f.

Det smarteste hadde nok vært å bare ta til etterretning saksopplysningen angående store bokstaver Bassisten kom med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...