Gå til innhold

Årets første russedust

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Da er vi i gang. Nå bli avisen fulle noen uker av russ som har pisset på småbarn, kjørt i fylla, drukket seg i hjel, bitt folk i leggen, kastet gamle damer over veien(eller hjelpe som det heter), osv.

Her gikk det bare ut over vedkommende selv. Passe dum spør du meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=56536

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101887-%C3%A5rets-f%C3%B8rste-russedust/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun var litt pinglete altså. Jeg har aldri gått i sjokk etter 18 kopper.

Men så er jeg veldig tøff da.

Det har ingenting med tøff å gjøre. Det henger sammen med at du som "nordlænding" er oppvokst på kontinuerlig kaffeintak. Til frokost, lunsj, middags og kvelds spiste dere selvsagt klippfisk med kaffegrut til....

Det har ingenting med tøff å gjøre. Det henger sammen med at du som "nordlænding" er oppvokst på kontinuerlig kaffeintak. Til frokost, lunsj, middags og kvelds spiste dere selvsagt klippfisk med kaffegrut til....

KLÆPPFESK, conan - KLÆPPFESK

med kaffekarsk - ikke kaffegrut.

Gud, noen ganger er du så treig.

Annonse

Pappa Bjørn

Ja sånn var det vel ikkje då du var ung? ;-)

Nei, jeg var veldig tidlig skolemoden så jeg var russ som 11-åring. Fikk ikke med meg så mye av russetiden da vet du.

Det eneste jeg husker er at jeg fikk kritt i lua etter å ha skrevet det latinske ordet for amøbe på postkassen til rektor.

KLÆPPFESK, conan - KLÆPPFESK

med kaffekarsk - ikke kaffegrut.

Gud, noen ganger er du så treig.

Det kan så være, her om dagen ble jeg beskyldt for å være 45!!! år... Men, at det er huller i min antropologiske kunnskap om forholdene oppunder polarisen, skyldes selvsagt at jeg har min kunnskap om slikt fra FrPs program..

Pappa Bjørn

Jeg synes hun var litt pinglete altså. Jeg har aldri gått i sjokk etter 18 kopper.

Men så er jeg veldig tøff da.

18 kopper? Er vel ikke mere enn hva en annen stakkar trenger for å komme i gnang det.

Jeg må koke en par kanner på kvelden slik at jeg får 18 kopper så jeg kommer ut av senga jeg. Da er jeg i stand til å sette på morgenkaffen.

Skal du ha en kopp?*L*

Det kan så være, her om dagen ble jeg beskyldt for å være 45!!! år... Men, at det er huller i min antropologiske kunnskap om forholdene oppunder polarisen, skyldes selvsagt at jeg har min kunnskap om slikt fra FrPs program..

Blei du? Av hvem? Nei og nei, oi og oi. Hvor var tante zirine da? Var jeg forhindret fra å forsvare min lille snuppelupp?

Frp sitt program altså? Står det no der om hvordan våre seksualvaner er? Står det f.eks no om der om at hvis man knulla halve klassen, i sneen i snestorm MENS man heiste flagget på halv stand i skolegården, så fikk man en mandelstang i russeluen.

Nei? Sånt burde bli vedtatt vettu.

18 kopper? Er vel ikke mere enn hva en annen stakkar trenger for å komme i gnang det.

Jeg må koke en par kanner på kvelden slik at jeg får 18 kopper så jeg kommer ut av senga jeg. Da er jeg i stand til å sette på morgenkaffen.

Skal du ha en kopp?*L*

Jeg har pappa, jeg har :)

Har drukket 10 kopper og det svinger ikke i tarmene engang.

Nevnte jeg at jeg er skikkelig, skikkelig tøff?

Blei du? Av hvem? Nei og nei, oi og oi. Hvor var tante zirine da? Var jeg forhindret fra å forsvare min lille snuppelupp?

Frp sitt program altså? Står det no der om hvordan våre seksualvaner er? Står det f.eks no om der om at hvis man knulla halve klassen, i sneen i snestorm MENS man heiste flagget på halv stand i skolegården, så fikk man en mandelstang i russeluen.

Nei? Sånt burde bli vedtatt vettu.

"Blei du? Av hvem? Nei og nei, oi og oi. Hvor var tante zirine da? Var jeg forhindret fra å forsvare min lille snuppelupp?"

Ja, skal si det var et slag i ansiktet, altså. Og, det var selvsagt fra en anonymt og ukjent nick. Feiging, sier jeg bare. Men, det hadde varmet å få støtte fra den samiske befolkning, så jeg savnet deg, ja...

"Frp sitt program altså? Står det no der om hvordan våre seksualvaner er? Står det f.eks no om der om at hvis man knulla halve klassen, i sneen i snestorm MENS man heiste flagget på halv stand i skolegården, så fikk man en mandelstang i russeluen."

Nei, men det var noe om å kutte i ditriktstøtten til alenemødre og sende dem til Bjørnøya eller noe sånt. Knuller dere halve klassen om gangen der oppe? Er det sant?

"Blei du? Av hvem? Nei og nei, oi og oi. Hvor var tante zirine da? Var jeg forhindret fra å forsvare min lille snuppelupp?"

Ja, skal si det var et slag i ansiktet, altså. Og, det var selvsagt fra en anonymt og ukjent nick. Feiging, sier jeg bare. Men, det hadde varmet å få støtte fra den samiske befolkning, så jeg savnet deg, ja...

"Frp sitt program altså? Står det no der om hvordan våre seksualvaner er? Står det f.eks no om der om at hvis man knulla halve klassen, i sneen i snestorm MENS man heiste flagget på halv stand i skolegården, så fikk man en mandelstang i russeluen."

Nei, men det var noe om å kutte i ditriktstøtten til alenemødre og sende dem til Bjørnøya eller noe sånt. Knuller dere halve klassen om gangen der oppe? Er det sant?

"Knuller dere halve klassen om gangen der oppe? Er det sant? "

Sant og sant ... Ganske små klasser da ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...