Gå til innhold

HASTER - ønsker kreativ hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sushi takeaway frå t.d. East er knallbra. Vi pleide ha overtidsmat derfrå før, og har brukt det som mat ved ulike sosiale samankomstar fleire gongar. Praktisk i og med at det ikkje er oppvarma.

http://www.sushi.no/EAST/Takeaway/takeaway.html

*grøsser* Ikke aktuelt... men takk for tipset! ;o)

Annonse

Grøsser? Likar du ikkje sushi, kanskje? :-)

Sushi smaker ikke absolutt ikke en dritt, og er det kjedeligste jeg noen sinne har spist.

Forresten er det ikke alltid like enkelt å finne på noe til disse møtene. Sist jeg drista meg til noe nytt fikk jeg kjeft fordi det blei for mye embalasjeavfall av maten. Til helvete med sånne PK folk...

Gjest papirtiger

Sushi smaker ikke absolutt ikke en dritt, og er det kjedeligste jeg noen sinne har spist.

Forresten er det ikke alltid like enkelt å finne på noe til disse møtene. Sist jeg drista meg til noe nytt fikk jeg kjeft fordi det blei for mye embalasjeavfall av maten. Til helvete med sånne PK folk...

Bestill en pizza fra peppes. Hvis de klager sier du bare "jammen, den har jo praktisk talt INGEN emballasje!"

Bestill en pizza fra peppes. Hvis de klager sier du bare "jammen, den har jo praktisk talt INGEN emballasje!"

Pizza har jeg fått pepper for tidligere. I tillegg til indisk, kinamat og suppe. Dessuten prøvde jeg meg på noen skikkelig gode baguetter, men det var ikke "skikkelig middagsmat". Og da jeg prøvde hamburgertallerken, var det altså for mye embalasje. men nå har jeg bestilt texmex mat i dag, så får vi se... ;o)

Gjest papirtiger

Pizza har jeg fått pepper for tidligere. I tillegg til indisk, kinamat og suppe. Dessuten prøvde jeg meg på noen skikkelig gode baguetter, men det var ikke "skikkelig middagsmat". Og da jeg prøvde hamburgertallerken, var det altså for mye embalasje. men nå har jeg bestilt texmex mat i dag, så får vi se... ;o)

Høres ut som om de fortjener mcdonalds spør du meg.

Hva med kinesisk?

Høres ut som om de fortjener mcdonalds spør du meg.

Hva med kinesisk?

Kinamat er forsåvidt greit, men folk var så lei av det, fikk jeg beskjed om. Texmexen slo an i dag, så får vi se hva sjefen sier om embalasjen... forøvrig er det også en haug vegetarianere og en håndfull folk med forskjellige allergier å ta hensyn til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...