Gå til innhold

FU: hvilket yrke/jobb synes du må være det verste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

11

• soleil

10

• Ulv I Faarikaal

9

• Zelig

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg pakket julepynt utendørs i november en gang.. Det var kjipt..Frossenpaipakking er ikke gøy heller.

Men dette er jo gjerne kortvarige drittjobber som da ikke varer evig.

Hvordan noen derimot kan leve med seg selv og samtidig være i inkassobransjen e.l er meg en stor gåte..

Ulv I Faarikaal

Sortere/vurdere småting på samlebånd.

Hvis det er mulig å skravle eller høre på musikk eventuelt surfe på nettet samtidig , så er det samma faen hva jeg gjør.

Tror jeg. I alle fall for en periode.

Kvinner er utrolig tålmodige sånn, mens vi gutta ikke kan gjøre det samme mer enn en time ad gangen før vi klager.

I fiskeindustri og teko ansettes det bare kvinner.

Jeg har jobbet som telefonselger!! Og intervjuer.

Hehe :)

Jeg solgte veldig lite og hadde lange, men få intervjuer.

Som regel en drittjobb, men plutselig kan en møte på noen hyggelige/diskuterende/morsomme folk.

Jeg har notert ned navn og adresse på et par som var i overkant ekle mot meg. (Ufortjent selvfølgelig)

Har et ambivalent forhold til hva jeg skal gjøre med disse opplysningene.

Ellers er det jo kult å levere postkassereklame... nei

Annonse

Kvinner er utrolig tålmodige sånn, mens vi gutta ikke kan gjøre det samme mer enn en time ad gangen før vi klager.

I fiskeindustri og teko ansettes det bare kvinner.

"I fiskeindustri og teko ansettes det bare kvinner. "

På ingen måte

Ulv I Faarikaal

"I fiskeindustri og teko ansettes det bare kvinner. "

På ingen måte

Å ?

Hvem ble meldt til likestillingsombudet forrige måned ? En fiskefabrikk hvor det KUN var damer "på gulvet".

En kompis driver teko, med 39 damer og to menn. De har ikke ansatt menn på 20 år.

Jeg pakket julepynt utendørs i november en gang.. Det var kjipt..Frossenpaipakking er ikke gøy heller.

Men dette er jo gjerne kortvarige drittjobber som da ikke varer evig.

Hvordan noen derimot kan leve med seg selv og samtidig være i inkassobransjen e.l er meg en stor gåte..

Syns at folk bare kan gi blaffen i å betale regningene sine, uten at det finns noe system som øker betalingsmoralen deres...??

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg har jobbet som telefonselger!! Og intervjuer.

Hehe :)

Jeg solgte veldig lite og hadde lange, men få intervjuer.

Som regel en drittjobb, men plutselig kan en møte på noen hyggelige/diskuterende/morsomme folk.

Jeg har notert ned navn og adresse på et par som var i overkant ekle mot meg. (Ufortjent selvfølgelig)

Har et ambivalent forhold til hva jeg skal gjøre med disse opplysningene.

Ellers er det jo kult å levere postkassereklame... nei

Hm...hva skal du med de adressene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...