Gå til innhold

Hjelp ang fokus nettbank?

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Fokus nettbank har endret sitt system. jeg toro jeg gjør det rett, men tydeligvis ikke. Så kanskje noen her har peiling og kan hjelpe meg.

Nå må man også ha passord for å godkjenne betalingene.

Som jeg har forstått skal man på ny taste inn pin-kode på kodekortet og få en ny tallrekke (i likhet med den tallrekken man bruker som passord for å logge på).

Når jeg trykker "godkjenn betalingene" og taster inn det nye passordet (tallrekken) får jeg opp status "feil" på disse regningene. De har ligget med forfall siden 9 april, så jeg trenger virkelig å få godkjent dem NÅ!

Hjelp meg med en forklaring noen...Hvilket passord trenger man for å godkjenne betalingene? Og hvordan finner jeg det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101961-hjelp-ang-fokus-nettbank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har lagt inn detaljene og trykket på OK eller hva det står så kommer boksen med detaljene og evt kontoinnehaver opp for siste godkjenning. Nederst på denne er det en rubrikk til å fylle inn passord i. Passordet får du ved å trykke inn koden på ditt ActiveCard. Altså samme prosedyre som ved innlogging. Pass på å få dette rett!

Slik har vi gjort det, og det har funka fint her. Har du likevel problemer, kan jeg nok ikke hjelpe deg.

Gjest musmusa

Når du har lagt inn detaljene og trykket på OK eller hva det står så kommer boksen med detaljene og evt kontoinnehaver opp for siste godkjenning. Nederst på denne er det en rubrikk til å fylle inn passord i. Passordet får du ved å trykke inn koden på ditt ActiveCard. Altså samme prosedyre som ved innlogging. Pass på å få dette rett!

Slik har vi gjort det, og det har funka fint her. Har du likevel problemer, kan jeg nok ikke hjelpe deg.

Her er "alt" gjort etter prosedyren. Tok kontakt med banken idag og feilen var at datoen var "feil". Altså la jeg de til godkjenning 9 april, men siden jeg antagelig gjorde det feil den dagen, så hjalp det ikke at jeg gjorde det rett dagen etter, for da var datoen "gammel". Ok, dette er ordnet nå hverfall og pengene flakser vel ut av vinduet fortere enn jeg aner..:-\

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...