Gå til innhold

En ting til - reggaemusikk

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Hvilke andre reggae-sanger bør jeg ha på CDen jeg skal brenne meg?

Hittil har jeg

-Kingston Town

-Dreadlock Holiday

-One more reggae for the road

-Lady (fra linken under..)

-I don't wanna dance

-the first cut is the deepest

Mangler en 5-6 til før jeg giddre å brenne en hel CD. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101964-en-ting-til-reggaemusikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt i grenseland mellom pop og reggae, men er det bra nok for "Absolute Reggae" platene, så...

Red red wine (UB40), Raising my Family (Steve Kekana), I don't wanna dance (Eddy Grant), Now that we've found love (Third World), A jamaican in New York (Shinehead), In the summertime (Shaggy, evt. Mungo Jerry), Baby I love your way (Big Mountain).

F.eks.

Jeg har visst tre av de platene, bare si ifra om jeg skal ramse opp flere låter.

Gjest lis@bet

Litt i grenseland mellom pop og reggae, men er det bra nok for "Absolute Reggae" platene, så...

Red red wine (UB40), Raising my Family (Steve Kekana), I don't wanna dance (Eddy Grant), Now that we've found love (Third World), A jamaican in New York (Shinehead), In the summertime (Shaggy, evt. Mungo Jerry), Baby I love your way (Big Mountain).

F.eks.

Jeg har visst tre av de platene, bare si ifra om jeg skal ramse opp flere låter.

Takk for tips! Søker bare opp de absolute reggae-platene på Platekompaniet, og får sanglistene der. Detta blir nok bra. :-)

F.eks.

.. kan du ramse opp flere låter?

:-)

Annonse

.. kan du ramse opp flere låter?

:-)

AR 1:

Bad boys (Inner circle), One more reggae for the road (Bill Lovelady), Wild world (Maxi Priest), Taxi Driver (Steel Pulse), Dangerous (Swing-A-Ling), Tomorrow people (Ziggy Marley), Don't turn around (Aswad), Private life (Grace Jones), Don't look back (Peter Tosh & Mick Jagger), Kingston Town (UB40)

AR 2:

Iron Zion Lion (Bob Marley), Give me hope Joanna (Eddy Grant), Everything I own (Boy George), Oh Carolina (Shaggy), Mr Loverman (Shabba Ranks), OK Fred (Chilly White & Kenny Peach), Some guys have all the luck (Maxi Priest), (We've got a) Good thing going (Sugar Minott)

Sånn, det var noen! (Ikke fullstendige plater, jeg gadd ikke skrive opp alt)

AR 1:

Bad boys (Inner circle), One more reggae for the road (Bill Lovelady), Wild world (Maxi Priest), Taxi Driver (Steel Pulse), Dangerous (Swing-A-Ling), Tomorrow people (Ziggy Marley), Don't turn around (Aswad), Private life (Grace Jones), Don't look back (Peter Tosh & Mick Jagger), Kingston Town (UB40)

AR 2:

Iron Zion Lion (Bob Marley), Give me hope Joanna (Eddy Grant), Everything I own (Boy George), Oh Carolina (Shaggy), Mr Loverman (Shabba Ranks), OK Fred (Chilly White & Kenny Peach), Some guys have all the luck (Maxi Priest), (We've got a) Good thing going (Sugar Minott)

Sånn, det var noen! (Ikke fullstendige plater, jeg gadd ikke skrive opp alt)

Hjertelig tusen takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...