Gå til innhold

På tur ....

Anbefalte innlegg

Gjest jjullilii

Jeg har blitt invitert med på hyttetur til helgen av en vennine. Hun er 16 og har gubbe og jeg er 18 og singel.Vi skal bo i hytte med stamp, like ved stort diskotek og konsert. Det høres jo kjempegøy ut men problemet er at hun har gubbe som er godt i tjue åra og resten av følget vårt består av søstra hennes og hennes venner igjen. Og de er alle i 30 åra. Jeg er redd jeg vil bli femte mann på hjulet, det kan hende jeg treffer flere i klassen inne på selve diskoteket, men tenkt så flaut å sitte sammen med den gjengen der som jeg ikke kjenner i det hele tatt. Og de fleste er jo par, en singel eller noe sånn.

Turen innebærer at jeg må avlyse arbeid og tid jeg burde ha brukt på skolearbeid. Og jeg skal jo også på russetreff neste helg, men likevel hadde det vært gøy. Har ikke vært så mye ute i år, så det er fristende å ta det igjen nå. Vennina mi er jo ikke sikker på om hun vil dra hun heller, hun sier det vil bli flaut for hun!!

Skal, skal ikke....hmmmmm..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101967-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...