Gjest ønskeliste Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Ser det er mange her inne som spør etter gave ideer. Hva med å spørre den som skal få gave om hva den personen ønsker seg??? Her i huset ber vi bestandig om ønskeliste fra den som har bursdag/konfirmasjon eller når det er jul. Da vet man at man gir noe den andre trenger og har lyst på. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Det blir jo litt kjedelig. Og personen ønsker seg kanskje ikke noe spesielt. 0 Siter
Zirine Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Det blir jo litt kjedelig. Og personen ønsker seg kanskje ikke noe spesielt. Personlig synes jeg det er kjedelig å kjøpe gave etter ønskelisteprinsippet. Det er greit å vite hva folk ønsker seg og hva folk liker, men å følge en ønskeliste blir så .... programmert. Jeg satser på no jeg tror de kommer til å like, enten fordi jeg har vært hjemme hos dem eller fordi jeg kjenner "typen". Også må jeg selvfølgelig selv også synes det er så tøft/fint/nyttig Også legger jeg ved en byttelapp, og oppfordrer folk til å bytte hvis de ikke liker gaven. 0 Siter
punkyB Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Personlig synes jeg det er kjedelig å kjøpe gave etter ønskelisteprinsippet. Det er greit å vite hva folk ønsker seg og hva folk liker, men å følge en ønskeliste blir så .... programmert. Jeg satser på no jeg tror de kommer til å like, enten fordi jeg har vært hjemme hos dem eller fordi jeg kjenner "typen". Også må jeg selvfølgelig selv også synes det er så tøft/fint/nyttig Også legger jeg ved en byttelapp, og oppfordrer folk til å bytte hvis de ikke liker gaven. Diamanter til meg kan du bare fortsette med egentlig 0 Siter
Zirine Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Diamanter til meg kan du bare fortsette med egentlig Det kom som en bombe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.