Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ferdes ofte ikke så langt unna NRK-huset på Majorstuen i Oslo, så jeg ser stadig vekk kjendiser. Gode, gamle Teisen fra Værmeldingen var i noen år et trofast innslag på t-banen. Minken Fossheim så jeg på Rimi på Majostua. Noen av disse nyhetsoppleserne.

Men tilbake til overskriften; den siste jeg så var Roald Øyen, her for kort tid siden. Han hadde sikkert vært på NRK for å spille inn noen "Påskenøtter" :-)

Skal vi dra med de som tror de er kjendiser også, så har vi broren til en av Norges største alpinstjerner i huset rett bak oss;-)

(PS! Ja, jeg kjeder meg, men har mistet stemmen og kan ikke skravle med venninner i telefonen!! En skjebne verre enn....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101982-fu-n%C3%A5r-s%C3%A5-du-sist-en-kjendis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• molli

4

• Mistera

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Ehh..så bigbrother-maria idag. Vet ikke helt om det kan regnes som en kjendis da..heller tvilsomt vil jeg tro :)

Så Bjørn Eidsvåg på ski i påsken, og vokalisten i Big bang i dag.

I tillegg så jeg både Wenche Myhre og Jahn Teigen( for ørtende gang..) forrige uke.

Morsomt, men ingen superkjendiser da :)

Husker ikke navn jeg, ikke engang på kjendiser. Men har møtt Morten Harket flere ganger. Kristin Halvorsen handler stadig over gata. Jens Stoltenberg møtte jeg hver dag før når han skulle levere i barnehagen. Herborg Kråkevik snakker veldig høyt på kafe og titter rundt seg for å se om alle kjenner henne igjen. Men her er det stadig noen kjendiser. Venninnen min møtte kronprinsen på puben i første. Naboen i andre er kjendis. Ellers har minstemann gått i barnehage med flere av kjendisenes barn.

Men Minken Fosheim har jeg gått på skolen sammen med, ikke i samme klasse men hun var råforelsket i naboen min og ringte stadig på til meg og lurte på om jeg kunne be ham komme ut :o)

Annonse

Jeg pratet med Trine Haltvik nå i påska, hun gav meg noen tips ang. småjobber jeg kan gjøre på egen hånd. Kjempekoselig jente! :-)

Hun vagget rundt på Amfi del Mar sist vi var der også:-) Nå er hun vel bosatt der nede, eller hur? Hun var nettopp blitt kjæreste med han fyren da, tror jeg. Så dem sammen, iallefall.

Det hender vi ser kjendiser her ute på bondelandet også; men er ikke sikker på hvem jeg så sist. For ikke så lenge siden traff jeg Olav Akseksen og barna på vår eneste butikk, jeg kjente igjen stemmen.

Knut Tore Apeland sprang forbi meg da jeg ferierte i Telemark for noen år siden.

Traff en tidligere alpinstjerne på et slektsstevne for enda flere år siden.

Stod minst en halv time i kø bak Kari Simonsen (en påskeaften i matbutikk i Oslo), uten å kjenne henne. En venn fortalte det etterpå.

Har jo som de fleste truffet mange sangartister opp gjennom årene. Lollipopgjengen snakket noen venninner og jeg med, og vi tok minst 20 bilder av dem sammen med oss.

Hun vagget rundt på Amfi del Mar sist vi var der også:-) Nå er hun vel bosatt der nede, eller hur? Hun var nettopp blitt kjæreste med han fyren da, tror jeg. Så dem sammen, iallefall.

Ups... da vet du hvor jeg var i påska, bare et par dagsturer da. Skulle gjerne ha vært der noen uker! *drømmer*

Hun bor ikke her nede nå, de var på ferie. :-)

Her er et par bilder av meg derfra: http://www.terra.es/personal5/928230913/noen_bilder_av_oss_2003.htm

(har lagt på meg en god del i vinter)

Annonse

Jeg husker ikke hvem jeg så sist. Mulig Carl og Eli Hagen. De var sååå søte der de gikk og leide hverandre som om de var nyforelskede.

Ellers så ser jeg Anne Holt stadig vekk. Jeg har sett den dama så mange ganger de siste årene at jeg har begynt å lure på om hun av en eller annen grunn bevisst følger etter meg.

Jeg har derfor blitt litt skeptisk til henne.

Ulv I Faarikaal

døden..

Jeg jobba på vestkanten av Oslo med interiør og har vært hjemme hos mange kjendiser. Flere er veldig gjestfrie og pratsomme, spesielt de kvinnelige. Mange gamle skuespillere traff hverandre i butikken og da var det show.

Den siste jeg hilste på var Jan Teigen da jeg fylte bensin.

Husker ikke navn jeg, ikke engang på kjendiser. Men har møtt Morten Harket flere ganger. Kristin Halvorsen handler stadig over gata. Jens Stoltenberg møtte jeg hver dag før når han skulle levere i barnehagen. Herborg Kråkevik snakker veldig høyt på kafe og titter rundt seg for å se om alle kjenner henne igjen. Men her er det stadig noen kjendiser. Venninnen min møtte kronprinsen på puben i første. Naboen i andre er kjendis. Ellers har minstemann gått i barnehage med flere av kjendisenes barn.

Men Minken Fosheim har jeg gått på skolen sammen med, ikke i samme klasse men hun var råforelsket i naboen min og ringte stadig på til meg og lurte på om jeg kunne be ham komme ut :o)

Hmmmmm.... Ste- onkelen min gikk i klassen til Minken!

Hva er definisjonen på en kjendis da? Jeg så treneren til Mandalskameratene her en dag... OK da, så er ikke han godkjent, greit!:)

Har koret for Bjørn Eidsvåg, har møtt endride eidsvår og bruttern hans (husker ikke navnet) da jeg hadde moren som senetolkerteknikk da jeg gjikk på folkehøgskole...

Har klaska ROMPA til Garth Brooks på konsert, har sackha handa til vokalisten i Rammstein, har vært nabo og på grillparty hos Knut Bjørnsen....

Ehee... Noen av de mindre ukjente som kommer nå har jeg gått på Folkehøyskole med, men det teller vel kansje ikke da de ikke var kjendiser da, men wannabees!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...