Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• molli

4

• Mistera

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg så "Bare Are" fra radioen her forleden, Odd Rema-Reitan også. Trondheim sentrum er så lite at du ikke kan unngå å støte på en og annen (små)kjendis innimellom. :o)

ÅNEI!!! Bare-Are, er det han trønderfjotten som sitter og gnåler trønderdialekt sammen med en annen nisse rett etter lunsjtider hver bidige dag??? Har en trønderkollega som sitter og ler seg ihjæl av dem hver dag, mens vi andre dødelige holder på å fa magesår. Det er en grunn til at jeg holder med unna resepsjonsområdet etter lunsj... Snakk om intern nerde-humor, dah! ;o)

Annonse

hare1365380455

Jeg husker ikke hvem jeg så sist. Mulig Carl og Eli Hagen. De var sååå søte der de gikk og leide hverandre som om de var nyforelskede.

Ellers så ser jeg Anne Holt stadig vekk. Jeg har sett den dama så mange ganger de siste årene at jeg har begynt å lure på om hun av en eller annen grunn bevisst følger etter meg.

Jeg har derfor blitt litt skeptisk til henne.

Hun har borrelås hår, så pass deg så hun ikke henger seg fast i deg...

hare1365380455

Ups... da vet du hvor jeg var i påska, bare et par dagsturer da. Skulle gjerne ha vært der noen uker! *drømmer*

Hun bor ikke her nede nå, de var på ferie. :-)

Her er et par bilder av meg derfra: http://www.terra.es/personal5/928230913/noen_bilder_av_oss_2003.htm

(har lagt på meg en god del i vinter)

Koselige bilder:) Kjekt å se selv om jeg ikke kjenner dere...

ÅNEI!!! Bare-Are, er det han trønderfjotten som sitter og gnåler trønderdialekt sammen med en annen nisse rett etter lunsjtider hver bidige dag??? Har en trønderkollega som sitter og ler seg ihjæl av dem hver dag, mens vi andre dødelige holder på å fa magesår. Det er en grunn til at jeg holder med unna resepsjonsområdet etter lunsj... Snakk om intern nerde-humor, dah! ;o)

Jepp, det er ham. Jeg har ikke hørt ham på radio selv, men han gjorde seg ikke på TV i alle fall. Det er veldig mange her i byen som digger ham.

Annonse

Gjest papirtiger

Husker ikke navn jeg, ikke engang på kjendiser. Men har møtt Morten Harket flere ganger. Kristin Halvorsen handler stadig over gata. Jens Stoltenberg møtte jeg hver dag før når han skulle levere i barnehagen. Herborg Kråkevik snakker veldig høyt på kafe og titter rundt seg for å se om alle kjenner henne igjen. Men her er det stadig noen kjendiser. Venninnen min møtte kronprinsen på puben i første. Naboen i andre er kjendis. Ellers har minstemann gått i barnehage med flere av kjendisenes barn.

Men Minken Fosheim har jeg gått på skolen sammen med, ikke i samme klasse men hun var råforelsket i naboen min og ringte stadig på til meg og lurte på om jeg kunne be ham komme ut :o)

Skulle gjerne visst hva det er med Herborg Kråkevik som irriterer vettet av meg.

Vet omtrent ingenting om henne, men arrrrrg!!! Kan ikke fordra dama. Kanskje jeg hadde likt henne bedre om hun holdt kjeft

Skulle gjerne visst hva det er med Herborg Kråkevik som irriterer vettet av meg.

Vet omtrent ingenting om henne, men arrrrrg!!! Kan ikke fordra dama. Kanskje jeg hadde likt henne bedre om hun holdt kjeft

Jeg likte henne helt til hun satt der som en primadonna på MIN stamkafe :o). Bare jeg og venninnen min der + personalet. Alle fikk med hele samtalen og den var høylytt.

Tull og tøys. Are og Odin er kongene på haugen! - Og eg er ikkje trønder.

Vebjørn Sand ? Han er jo litt småkjekk - hvor grei han er vet jeg ikke , men det gjør jo ikke så mye .....

No driter eg eigentleg i kjendisar og kven som er det eller ikkje, men apropos Vebjørn Sand;

Eksen min var god venninne med systra hans. Ein gong var vi på fest hos henne, og vart sitjande i sofaen saman med ein som presenterte seg som "Vebjørn". Vi hadde litt vanleg smalltalk, og spørsmålet om kva vi driv med kom sjølvsagt opp. "Jeg maler" sa Vebjørn. "Åh... Er ikke det en slitsom jobb?" spurte eksen, og ga tydeleg inntrykk av at ho antok at han var husmålar ikkje kunstmålar...

Dèt var mann som vart snurt det! Og eksen vart _litt_ flau då ho etter kvart skjønte kven ho snakka med. Eg lo... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...