Gå til innhold

Gåten med tallet 710, kvinner og bil

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

For noen dager siden var jeg inne på Statoil, da kom det inn i dame og spurte etter en sju hundre og ti. Vi så alle gutta undrende på hverandre, og en spurte til slutt: - Hva er en sju hundre og ti? Da svarte hun - Du vet, det er den midt på motoren. Jeg må ha mistet den og trenger en ny. - Hva slags funksjon har den? spurte en. Hun svarte at hun visste ikke, bare at den alltid hadde vært der, og nå var den vekk.

Håper jeg fikk dette riktig, men det er et typisk amerikansk problem, på en del europeiske står det 7Ø.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101999-g%C3%A5ten-med-tallet-710-kvinner-og-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...