Gå til innhold

Har noen prøvd Wellex??

Anbefalte innlegg

Gjest trenger et puff

Jeg trenger et puff i riktig retning for å gjøre om livsstilen min og gå ned litt i vekt. Er ikke veldig stor, men kunne gjerne gått ned 5-10 kilo, samt strammet opp.

Har nå gått til det skritt å bestille en prøvedose av Wellex. Liker egentlig ikke sånt, men jeg vil begynne å gjøre noe med kroppen min NÅ!

Har noen prøvd? Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102011-har-noen-pr%C3%B8vd-wellex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

En venninne av meg bestilte en gratis-prøve. Så meldte hun seg av. Men Wellex sendte henne likefult en ny pakke.

Hun skrev ørten mail før de gikk med på å sende en returseddel. Hun var rimelig irritert, og anbefaler ikke Wellex til noen.

Ikke ser det ut til å ha fungert heller.

Hva med Cambrigde? Moren min har prøvd det med hell.

Gjest Raffine

En venninne av meg bestilte en gratis-prøve. Så meldte hun seg av. Men Wellex sendte henne likefult en ny pakke.

Hun skrev ørten mail før de gikk med på å sende en returseddel. Hun var rimelig irritert, og anbefaler ikke Wellex til noen.

Ikke ser det ut til å ha fungert heller.

Hva med Cambrigde? Moren min har prøvd det med hell.

Hva er wellex?

Gjest Pricilla

Prøvde de, men merka ikke noe forskjell. Holdt egentlig ikke på så lenge heller da.. man skal jo ta ørten stykker om dagen jo!

Har ikke hatt noe problemer med å melde meg ut som papirtiger skriver her, ikke moemoe eller svigerfar heller. Jeg bare ringte og sa jeg ikke ville ha de mer og det var greit.. Boksen står fortsatt i skapet mitt. : )

Har byttet ut en brødskrive med en salatbolle til lunsj jeg. + mat og potetgull med frukt, saft/brus med vann, og trikken med beina mine - så jeg går til jobben og det ser ut til å funke. I morgen melder jeg meg inn i sats siden det er fri innmelding nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...