Gjest sassala Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 er, de som helt uten videre "lirer"ut av seg akkurat hva se måtte ha på hjertet og skaper dårlig stemning. Har opplevd å være sammen med andre på hytteturer, og andre sammenkomster.Stemningen kan være god, helt til noen plutselig kommer med sine meninger om ditt og datt. Ofte for å klage på noe ,eller gå dirkete på personer med kritikk o.l. Så i neste omgang tåler de ikke motsnakk, og blir usakelige, og vil avslutte sidskusjonen. Først skaper de dårlig stemning, så er de ikke interessert i at andre forsvarer seg, og til slutt tar de en avgjørelse om at diskusjonen er avsluttet. Så tivnger de så de andre til å plutselig skulle være godt humør igjen. Noen som kjenner igjen denne type ? Jeg er en person som sjelden setter i gang en krangel når stemningen er god, men som alltid er den som vil forsvare meg, og la den andre person få ta konsekvensene av at de har startet en unødvendig krangel. Jeg prøver å holde meg unna slike folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102013-folk-som-irriterer-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.