Gå til innhold

Bærbar PC - hvilken bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prisene på brukte laptoper er for høye i forhold til priser på nye maskiner. Dette bedømt ut fra priser som oppnås på nettauksjonen QXL. Det lønner seg mao. sannsynligvis ikke, hvis du da ikke får ett godt tilbud fra kjente.

Jeg har god erfaring både med Compaq og Dell (Dell har hyggelige priser). Hvis du spør på dataforumet får du sikkert noen gode svar.

Jeg har en Dell Inspiron 8200 jeg er godt fornøyd med. Dette er en bærbar som er en fullgod erstatning for stasjonær PC - med andre ord ikke den letteste og tynneste. Ikke den billigste heller, forsåvidt :) Men Dell har godt rykte på seg for bærbare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...