Gå til innhold

FU: Bruker du dopapir eller venstrehånden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han runker med en dorull.

Han har innrømmet det til meg.

Det minner meg om en helselæretime på ungdomsskolen. Da lærte vi at kvinnens skjede minner om en sammenklemt dorull. Den sammenligningen var kanskje ikke så dum?

He he.

Nå sporer jeg av: Jeg pusler med en limerick eller et ordspill omrking dette med

"toern" (Ta meg i toern..) og det som på engelsk kalles "number two" (Det unevnelige som havner i dass). Likheten i uttrykkene er slående, men vi får håpe det går an å utøve det ene (analsex) uten at det andre kommer frem.

Er her noen poetiske limericksjeler som føler seg kallet?

Det minner meg om en helselæretime på ungdomsskolen. Da lærte vi at kvinnens skjede minner om en sammenklemt dorull. Den sammenligningen var kanskje ikke så dum?

He he.

Nå sporer jeg av: Jeg pusler med en limerick eller et ordspill omrking dette med

"toern" (Ta meg i toern..) og det som på engelsk kalles "number two" (Det unevnelige som havner i dass). Likheten i uttrykkene er slående, men vi får håpe det går an å utøve det ene (analsex) uten at det andre kommer frem.

Er her noen poetiske limericksjeler som føler seg kallet?

Du leter altså etter et stedsnavn som rimer på To'ern.

Ikke lett...

Moelv ligner litt? Øhh

Skjeden min minner veldig om en sammenklemt dassrull, den også. Grå, tørr og smaker papp.

Det er nok en sannhet i det lærer'n din sa.

Gjest notarabian

Hadde jeg vært araber og jobba på den kafeen vi besøkte i Marokko, så hadde jeg nok svart venstrehanda. Fikk (aller nådigst) låne toalettet deres, og der fantes det hverken papir eller vask. Fytti-grisen der var ekkelt. Og bare tanken på at det var de ansattes do - de som jobba med mat.

Du leter altså etter et stedsnavn som rimer på To'ern.

Ikke lett...

Moelv ligner litt? Øhh

Skjeden min minner veldig om en sammenklemt dassrull, den også. Grå, tørr og smaker papp.

Det er nok en sannhet i det lærer'n din sa.

Han tok meg i toern

til jeg måtte på doern

Hm. Dårlig rim.

What do you do?

Do you do number two?

I first took her twice

and sure that was nice

......... (mangler siste linje)

Nei, jeg står fast. Forstoppelse.

Han tok meg i toern

til jeg måtte på doern

Hm. Dårlig rim.

What do you do?

Do you do number two?

I first took her twice

and sure that was nice

......... (mangler siste linje)

Nei, jeg står fast. Forstoppelse.

Nå er ikke jeg så stødig i engelsk, så jeg tar heller diktet på swahili, som jeg heller ikke behersker:

sciinfi zo pa mojholle penal

fo po lalla inni anal

sushingo mono fasehi-ho total

fongo mongo pongo fatal

ok?

Annonse

Gjest Høne I Frikassè - überkverulant

Nei, kun skjorteflaket.

Da jeg var i forsvaret, var doen ved siden av tørkerommet for klesvask, og det hendte noen fikk brun stripe på tøyet sitt.

Hva er det du prøver å si? At doen ved siden av tørkerommet var ment til tøyvask? Hvem bruker do til å vaske tøy? Og i tilfelle - ikke rart det kom ei stripe brunt på klærne i ny og ne.

eller.no

Ulv I Faarikaal

Hva er det du prøver å si? At doen ved siden av tørkerommet var ment til tøyvask? Hvem bruker do til å vaske tøy? Og i tilfelle - ikke rart det kom ei stripe brunt på klærne i ny og ne.

eller.no

Rommet ved siden av doen var tørkerommet, og noen gikk inn på tørkerommet og hentet et privat håndkle eller noe annet og tørka seg med. Ganske sivilisert i forsvaret, håper ikke de er slik i det sivile.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...