Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Vel, da lyder jeg navenet Hannibal, alternativt Hr Lechter... I'm having a friend for dinner... 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 I'm having a friend for dinner... Would You come to? :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Would You come to? :-) I would be a lot for dinner, you'd simply od. Sad fact. 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 I would be a lot for dinner, you'd simply od. Sad fact. Men, du er jo fløtegratinert om dagen, er du ikke? :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Men, du er jo fløtegratinert om dagen, er du ikke? :-) Hva sikter vi til? *s* Mener du omgitt av Fløtepus? Eller at jeg er gratengen? Feil, det er jeg som er konfekten... 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Hva sikter vi til? *s* Mener du omgitt av Fløtepus? Eller at jeg er gratengen? Feil, det er jeg som er konfekten... Jeg tenker mer på at du forventningsvis skvulper over av selvprodusert fløte. :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jeg tenker mer på at du forventningsvis skvulper over av selvprodusert fløte. :-) På ingen måte. Her skvulper intet. Man er rødvinsmarinert *s* 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 På ingen måte. Her skvulper intet. Man er rødvinsmarinert *s* Da er du ikke brukandes som dessert- mer som hovedrett! 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Da er du ikke brukandes som dessert- mer som hovedrett! Jeg foretrekker å forbli som jeg er; noe pent å se på både til hovedrett, dessert, kaffe og dans *s* Det er noen av oss som egner seg best til å besnære menneskers estetiske sans. 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Jeg foretrekker å forbli som jeg er; noe pent å se på både til hovedrett, dessert, kaffe og dans *s* Det er noen av oss som egner seg best til å besnære menneskers estetiske sans. Pøh, den eneste grunnen til at jeg gidder å vurdere å ha deg til middag, er at jeg ikke har sett partytrikset ditt med knea... ;-) 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Pøh, den eneste grunnen til at jeg gidder å vurdere å ha deg til middag, er at jeg ikke har sett partytrikset ditt med knea... ;-) Det er du for kjiip til å se noen gang. 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Det er du for kjiip til å se noen gang. Er jeg vel ikke!!!!!! 0 Siter
Spirea Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Er jeg vel ikke!!!!!! Er du vel.. også er du litt barnslig og litt blåruss og kranglete når du er i det rette hjørne. Du fåkke se på partytrikset før du har lært å oppføre deg og det skal jeg vedde på sitter langt inne. Må gå og få meg en liten bit skjønnhetssøvn. Det gjelder å ta vare på sitt blendende ytre. God natt! 0 Siter
Zirine Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Er du vel.. også er du litt barnslig og litt blåruss og kranglete når du er i det rette hjørne. Du fåkke se på partytrikset før du har lært å oppføre deg og det skal jeg vedde på sitter langt inne. Må gå og få meg en liten bit skjønnhetssøvn. Det gjelder å ta vare på sitt blendende ytre. God natt! *se forvirret på klokken* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.