soleil Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Ble inspirert av andre hygeniske FU'er her inne. Jeg bruker q-tips altfor langt inni øret. Men det er sååå deilig! Klarer ikke slutte. Bruker det hver dag. q-tips er også fint å bruke til å fjerne gjenstridig krigsmaling med. 0 Siter
conan Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Nei, får ikke slike utlevert her, siden de kan benyttes som stikkvåpen. 0 Siter
soleil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Nei, får ikke slike utlevert her, siden de kan benyttes som stikkvåpen. Fornuftig. Har sett på film at en kan bli drept av en blyant. Men q-tips? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 En hemmlighet: det sitter erotiske reseptorer i og rundt øregangen. Det er antagelig fordi det opprinnelig skal stimulere berøring så ørevoksen skal falle ut. Mange slike lure innretninger på kroppen. En kompis som veit mye sier at du ikke skal klø deg lenger inn i øret enn du kan rekke med albuen. Altså ikke røre. Kommer du borti den tynne skjøre trommhinnen kan det gå galt. Ikke uten grunn den er så langt inne i skallen. 0 Siter
soleil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 En hemmlighet: det sitter erotiske reseptorer i og rundt øregangen. Det er antagelig fordi det opprinnelig skal stimulere berøring så ørevoksen skal falle ut. Mange slike lure innretninger på kroppen. En kompis som veit mye sier at du ikke skal klø deg lenger inn i øret enn du kan rekke med albuen. Altså ikke røre. Kommer du borti den tynne skjøre trommhinnen kan det gå galt. Ikke uten grunn den er så langt inne i skallen. Ja, men det er vanskelig å slutte å rote inni der når en først har begynt! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Ja, men det er vanskelig å slutte å rote inni der når en først har begynt! Herodes Falsk sier det å bruke q-tips er å ronke med øret 0 Siter
shandy Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Når du bruker q-tips i øret, dytter du bare dritten innover. Jeg bruker hårnål, men det er heller ikke bra - dvs. hvis jeg kommer litt for langt inn. Auu 0 Siter
soleil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Herodes Falsk sier det å bruke q-tips er å ronke med øret hehe Det verste er at jeg gjør det foran familien i blant! Blir litt salig av det. Litt myk. *stikker til by'n* Hej då! 0 Siter
shandy Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 En hemmlighet: det sitter erotiske reseptorer i og rundt øregangen. Det er antagelig fordi det opprinnelig skal stimulere berøring så ørevoksen skal falle ut. Mange slike lure innretninger på kroppen. En kompis som veit mye sier at du ikke skal klø deg lenger inn i øret enn du kan rekke med albuen. Altså ikke røre. Kommer du borti den tynne skjøre trommhinnen kan det gå galt. Ikke uten grunn den er så langt inne i skallen. Det er mulig kompisen din har rett ang. erogene soner i/på øret. Jeg kan ikke fordra å bli kysset, eller sleika på øret. Grøsser nedover ryggen av det, og da mener jeg ikke deilige grøssninger. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Det er mulig kompisen din har rett ang. erogene soner i/på øret. Jeg kan ikke fordra å bli kysset, eller sleika på øret. Grøsser nedover ryggen av det, og da mener jeg ikke deilige grøssninger. Litt forsiktig varm myk pust går vel greit ? :-) 0 Siter
shandy Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Litt forsiktig varm myk pust går vel greit ? :-) Ja, bare ikke kom borti øret, men det vet sambo om, så det er intet problem :-) Det er liksom andre steder på kroppen det føles bedre med både munn, og tunge 0 Siter
sigga Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Ja, bare ikke kom borti øret, men det vet sambo om, så det er intet problem :-) Det er liksom andre steder på kroppen det føles bedre med både munn, og tunge Men ikke i navlen...hjelp.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Ja, bare ikke kom borti øret, men det vet sambo om, så det er intet problem :-) Det er liksom andre steder på kroppen det føles bedre med både munn, og tunge Det er så veldig ulikt fra person til person, noen liker det, andre ikke, samme med resten av kroppen i ulik grad. Menn er enklere sånn. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jeg har alltid brukt q-tips, men så var brodern hos legen og fikk staka ut noe dritt, og da rådet legen han til aldri å bruke q-tips (man dytter jo bare dritten inn...) og heller kjøpe noe greier på apoteket som man kan bruke. Jeg prøvde dette greine her, og det fungerer sånn at man drypper noe guffe inn i øret, dytter en bomullsdott inn sånn at faenskapet blir der inne, og så sitter man der, like blid, i 20 min (tror jeg det var), før man tar en ballonlignende sak og spyler en haug med lunkent vann inn i øregangen. Dette skulle visstnok få ut dritten. Jeg gjorde dette for et par mnd siden men bruker fortsatt q-tips, men etter at jeg brukte denne spylejævelen så har q-tipsen min vært like ren etter at jeg har brukt den. Altså ser det ut som om denne jævelen funka. Det er uansett greit å bruke q-tips til å sjekke hvordan tilstanden er inne i øret, i ny og ne. Det er tross alt lite som er like ufint som folk med øra fulle av møkk. 0 Siter
Gjest HippieHurra Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jeg har alltid brukt q-tips, men så var brodern hos legen og fikk staka ut noe dritt, og da rådet legen han til aldri å bruke q-tips (man dytter jo bare dritten inn...) og heller kjøpe noe greier på apoteket som man kan bruke. Jeg prøvde dette greine her, og det fungerer sånn at man drypper noe guffe inn i øret, dytter en bomullsdott inn sånn at faenskapet blir der inne, og så sitter man der, like blid, i 20 min (tror jeg det var), før man tar en ballonlignende sak og spyler en haug med lunkent vann inn i øregangen. Dette skulle visstnok få ut dritten. Jeg gjorde dette for et par mnd siden men bruker fortsatt q-tips, men etter at jeg brukte denne spylejævelen så har q-tipsen min vært like ren etter at jeg har brukt den. Altså ser det ut som om denne jævelen funka. Det er uansett greit å bruke q-tips til å sjekke hvordan tilstanden er inne i øret, i ny og ne. Det er tross alt lite som er like ufint som folk med øra fulle av møkk. Anlegg kangt hår så ser ikke folk at du har møkk i øra. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Anlegg kangt hår så ser ikke folk at du har møkk i øra. Da er det vel egentlig bedre å ta ut møkka? Tar man forsiktig med en q-tips en gang i uka så er det også begrenset hvor mye møkk man klarer å produsere. Jeg har åpenbart ikke produsert en dritt etter at jeg klinte til med dråpene og ballongen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Ser at det har vært en FU om bruk av q-tips. Kommer litt seint inn i bildet her, men dette MÅ jeg bare svare på! Jeg er helt avhengig av den fantastiske oppfinnelsen som q-tips er. I tillegg til å renske øret for litt guff (tar de aldri langt inn i øret), gir det en pirrende opplevelse som nærmer seg seksuell art....Jeg kan stå med q-tipsen i øret og nesten falle i transe....Det MÅ være noen erogene soner (som noen her nevnte) nederst/ytterst i øregangen! Helt deilig, fantastisk følelse! Mannen min er også avhengig av det, men jeg vet ikke helt hvor sterke hans erogene soner er der da..... Men det er krise i heimen hvis vi går tom! Som regel pleier en av oss å lure unna noen, slik at vi har et reservelager! 0 Siter
soleil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Skrevet 24. april 2003 Da er det vel egentlig bedre å ta ut møkka? Tar man forsiktig med en q-tips en gang i uka så er det også begrenset hvor mye møkk man klarer å produsere. Jeg har åpenbart ikke produsert en dritt etter at jeg klinte til med dråpene og ballongen. Har du dritt i øra og du a' 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Har du dritt i øra og du a' Nei, det er nettopp det jeg sier at jeg ikke har! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.