Gå til innhold

Har noen her sydd bunad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke sydd en hel buand, bare en vest til sønnen min sin bunad i samme stoff som jeg har på min bunad. Bare materialene til denne lille vesten kostet over 700 kroner. Brokadestoffet kostet 1200 kr meteren.

Tror forøvrig ingen kan fortelle deg akkurat hvor mye den bunaden du ønsker å lage koster og hva slags materialer du skal ha, før du sier hvilken bunad det er. De er nemlig veldig forskjellige i både pris og materialer. Aller best svar får du nok hos Husfliden, de har også det meste av materiale. Men det koster som regel flesk, men det blir jo billigere å sy selv. Men man bør nok gå på kurs for å sy de fleste bunader selv om man er aldri så flink, for det er mye arbeid og spesielle måter å gjøre det på. Men sikkert morsomt dersom man har tid.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...