Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Min erfaring er at de gjør det.

I tillegg til drikkevarer kreves det at fyren på et eller annet vis kjenner noen jeg kjenner. Det gir av en eller annen grunn trygghet, uansett hvor svakt forbinnelsesleddet måtte være.

Jeg har hatt 3 lange forhold, møtte alle på byen, og alle var perifert kompis med noen jeg kjente fra før.

Annonse

Jeg har aldri startet et forhold ut i fra at jeg har møttnoen i fylla. Har møtt mine kjærester gjennom venner eller gjennom bekjente. Og så har jeg vært kompis med et par av dem i en lang stund før vi innledet et forhold. Jeg liker å kjenne de er blir sammen med.

Gjest Fløtesaus

Min erfaring er at de gjør det.

I tillegg til drikkevarer kreves det at fyren på et eller annet vis kjenner noen jeg kjenner. Det gir av en eller annen grunn trygghet, uansett hvor svakt forbinnelsesleddet måtte være.

Jeg har hatt 3 lange forhold, møtte alle på byen, og alle var perifert kompis med noen jeg kjente fra før.

Nei,selvsagt gjør ikke alle det,men noen.At forbindelsen med typen/jenta starter på en fest,trenger vel ikke og bety at de to var beruset!

Annonse

laguna1365380434

Ja i ditt, men ikke i mange andres!Du trenger ikke og være full forde om du er på fest,jeg vet om flere som deltar på fester som ikke drikker seg full.Noen drikker ikke i det heletatt.Var det en bombe?!

Tja, sto det ikke innledningsvis en forespørsel om folks erfaringer på dette området?

Jeg svarte derfor utifra mine subjektive erfaringer, annet kan jeg ikke da jeg ikke er forskningsekspert på området..

Og, ja det ville vel, om ikke akkurat vært en bombe, så ganske overaskende om noen jeg kjenner ikke drakk noe på fest for siden å finne kjæreste helt edru..

Noe mer som er uklart rundt dette?:)

Gjest Fløtesaus

Tja, sto det ikke innledningsvis en forespørsel om folks erfaringer på dette området?

Jeg svarte derfor utifra mine subjektive erfaringer, annet kan jeg ikke da jeg ikke er forskningsekspert på området..

Og, ja det ville vel, om ikke akkurat vært en bombe, så ganske overaskende om noen jeg kjenner ikke drakk noe på fest for siden å finne kjæreste helt edru..

Noe mer som er uklart rundt dette?:)

Ok,da har du lært noe nytt,det går an og finne hverandre i edru tilstand,og det går an og gå på fest uten og drikke!

Kva tyder "forholdet startet"? Då vi møttes? Då det utvikla seg? Då vi hoppa til sengs saman?

Eg har møtt ein partnar på fest der eg var rusa, i eit par andre tilfelle hadde eg kjent henne lenge før ting skjedde i fylla, og på grunnlag av det utvikla det seg eit forhold.

Ei av (dei positive) verknadene alkohol har, er at ein slepp ein del hemningar, og det gjer vel sitt til at ein tør gjera ting ein elles ikkje ville gjort, og såleis kjem ein lettare til 2. base.... Ikkje spesielt uvanleg.

Sjølv om ein har møttes på jobben og vore på date i edru tilstand, skjer det vel ofte at ein kjem nærare kvarandre på ein date der ein deler ei flaske vin, t.d....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...