fresja Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 For to uker siden kjøpte jeg meg nye sko, svarte gode spasersko. Nå er sålen allerede begynt å løsne på tåen på begge skorne. Selvfølgelig går jeg tilbake til butikken, men hva kan jeg forlange? Hva om de foreslår å lime skoene eller gir/selger meg en limtube? 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Selger kan som oftest kreve retting av feil, noe jeg vil tro kommer til å skje her. Hvis skoene igjen blir ødelagte kan han igjen rette feilen, men etter dette kan du kreve nye. En serviceinnstilt selger vil vel kanskje gi deg nye sko uten å blunke med en gang. Les forbrukerkjøpsloven på www.lovdata.no og finn ut om dine rettigheter. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 At de reparerer og at det holder. Går det opp igjen to ganger til, ville jeg krevet nye/ andre. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 da banker du de gul og blå, eller du kan rett og slett henvise til reklamasjonsloven, da kommer de ingen vei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.