Gå til innhold

FU: Ditt sykeste kjøp noensinne?

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

7 år har gått som doler og dette er FØRSTE gang jeg starter en FU.

Jeg lurer virkelig på hva folk kjøper rundt om kring...! Ditt gærneste kjøp og gjerne også ditt siste kjøp? (Ikke mat og sånn).

Jeg må ramse opp noen av mine egne kjøp:

- Kosepingvin kjøpt i jernvareforretning (med kvittering fra "jernia" på 1 stk pingvin!) med flyverbriller, halvhjelm og fallskjerm på ryggen.

- Kinesisk nakenhund til 8.000 kroner.

- Slange.

- Pingvinuro.

- Jah, jeg har også betalt for gipsnegre...

- Hatter (samler).

- Gjennomsiktig helt undertøy (body) i sort, med spindelvevtegninger.

Er det fjernt, eller sexy?

- Siste kjøp: steinhøne på laange ståltrådbein og med påmalte store øyne (som er bommet, så de skjeler sinnsykt).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102151-fu-ditt-sykeste-kj%C3%B8p-noensinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jeg har massevis av nips og tåpeligheter så litt vanskelig å velge..

Mest unyttig er kanskje:

-Prinsesse Diana kjøleskapsmagnet

- Hode massør med fløyels ettui, men den har jeg fått. dessuten funker den, og er nydelig ved mild hodepine..

-Stor rosa pute formet som gris..( veldig impuls, ferie tur, frister nå en bortgjemt tilværelse..)dessuten tøyhummer isamme slengen..

-grapefruktskreller

Det siste jeg handlet var( i forigårs) litt sommer klær, Uncle tupelo+Dixie chicks skiver, en ny plante og en lekeedderkopp til pus.

Jeg har nettopp tatt Bee Gees-samlinga ned fra loftet og tro meg - den er tilsammen det sykeste jeg har kjøpt! Skal tro hvor mange tusen kroner jeg har brukt på de gutta der... Men jeg er veldig glad i samlinga mi da, dessuten er den vel verdt temmelig mye penger nå.

Annonse

Gjest Aina E

Jeg har nettopp tatt Bee Gees-samlinga ned fra loftet og tro meg - den er tilsammen det sykeste jeg har kjøpt! Skal tro hvor mange tusen kroner jeg har brukt på de gutta der... Men jeg er veldig glad i samlinga mi da, dessuten er den vel verdt temmelig mye penger nå.

He, he. Det demrer for meg også... Har bodd en liten fan i meg også for mange år siden...

Så da lurer jeg på; Driver dere å går bak ryggen på cona, eller er h*n inneforstått med deres (p)syke sysler?

Cona ligger da vel fortsatt i frysern? Det var i hvert fall det han sa til meg, men jeg vet jo ikke om man kan stole på han.

Man vet jo ikke med disse mannlige vestkantsprostituerte. Er det ikke det ene så er det det andre.

Gjest Aina E

Cona ligger da vel fortsatt i frysern? Det var i hvert fall det han sa til meg, men jeg vet jo ikke om man kan stole på han.

Man vet jo ikke med disse mannlige vestkantsprostituerte. Er det ikke det ene så er det det andre.

Det har ikke jeg fått med meg, men. Ja, ja.

Da er det vel bare å kjøre på, da? Du vet - det man ikke veit har man ikke vondt av, eller den som tier samtykker.

Jeg veit, så derfor lider jeg, men jeg tier hvaffal ikke.

Annonse

Det har ikke jeg fått med meg, men. Ja, ja.

Da er det vel bare å kjøre på, da? Du vet - det man ikke veit har man ikke vondt av, eller den som tier samtykker.

Jeg veit, så derfor lider jeg, men jeg tier hvaffal ikke.

Lider du fordi jeg og Conan har oss? Er du sånn som tenker veldig mye på de mannlige prostituerte? De synes jeg nemlig det er for få av. Man syter med en gang en kvinne selger seg litt. "Åh staaakar, hun kan ikke ha det godt", sier dem, men det ingen som tenker på Conan når han selger seg. Hvordan han virkelig føler seg innvendig.

Merkelig det der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...