Gå til innhold

Å bli fotograf..Hordan?

Anbefalte innlegg

Gjest Knipse-jenta

Hei! Jeg er ei jente som er 19 år, og går nå GK Formgiving. Har til neste år tenkt å gå VK1 Tegning for, og farge... Jeg har hele tiden vert usikker på hva jeg egentlig vil bli... Nå i det siste har jeg tenkt litt på om jeg kanskje vil bli fotograf... Er det noen som vet hva jeg må gå videre da? Eller om jeg går riktig studieretning i det hele tatt? Ønsker også gjerne linker til sider som kan gi opplysninger om hva det er å være fotograf eller noe som har sammenheng med dette jeg lurer på å gjøre.

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102163-%C3%A5-bli-fotografhordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

En tidligere elev jeg hadde skal bli fotograf. Hun har gått gk og vk1 media- og kommunikasjon.

Fotograf er ett lærefag som bygger på medium og komm. VKI. Med tidligere kontakt med fagopplæringskontoret vet jeg at Hordaland ikke har noen bedrifter i fotofaget de har lærekontrakt med iallefall. Jeg fikk ganske enkelt beskjed om å ta fatt på Gule sider.

Nå vet jeg jo ikke i hvilket fylke du bor i, og hvor gode kontakter fagopplærings kontoret der har. Men hun har jo rett på lærlingeplass el. evt. skoleplass.

Det anbefales uansett at elevene skaffer seg læreplasser selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...