Gå til innhold

Windows Media Player (hjelp! Citoyen...)

Anbefalte innlegg

Gjest webjazz

En vakker dag for ganske lenge siden sluttet Windows Media Player 7.1 å virke på min maskin (jeg kjører windows 98 SE). Greit nok, jeg avinstallerte (trodde jeg) og klarte meg lenge med den enkle versjonen som følger med Windows.

Her forleden forsøkte jeg å laste ned og installere den nye Media Player 9, men fikk det ikke til. Nå har jeg oppdaget at Media Player 7.1 fremdeles figurerer på listen over installerte programmer i kontrollpanelet, og når jeg prøver å fjerne den får jeg følgende feilmeldinger:

1) Kan ikke starte program

Filen UNREGMP2.EXE er koblet til manglende eksport ADVAPI31.DLL:SetNamedSecurityInfoW.

2) Windows Media Player 9 series

Kan ikke opprette prosessen . Grunn: En enhet koblet til systemet, virker ikke.

Kan du fortelle meg hva som er galt? Og hva jeg må gjøre for å fikse det? Kunne godt tenke meg å få installert Media Player 9.

Hvis ikke er jeg absolutt mottakelig for tips om andre mediaspillere, som jeg kan bruke i stedet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102166-windows-media-player-hjelp-citoyen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på hvordan du kan få løst problemet på en enkel måte. Med Windows 98 er løsningen som regel "reinstaller Windows". Win98 tåler ikke så mye belastninger, og når det blir krøll i maskineriet er det som regel enklere å reinstallere alt enn å prøve å fikle og lappe.

Når det er sagt - jeg har fått anbefalt en medieavspiller som heter BSPlayer. Jeg har ikke prøvd den selv ennå, men den skal kunne spille av de fleste formater og er vel verdt et forsøk for deg. http://www.bsplayer.org/

Gjest webjazz

Er ikke sikker på hvordan du kan få løst problemet på en enkel måte. Med Windows 98 er løsningen som regel "reinstaller Windows". Win98 tåler ikke så mye belastninger, og når det blir krøll i maskineriet er det som regel enklere å reinstallere alt enn å prøve å fikle og lappe.

Når det er sagt - jeg har fått anbefalt en medieavspiller som heter BSPlayer. Jeg har ikke prøvd den selv ennå, men den skal kunne spille av de fleste formater og er vel verdt et forsøk for deg. http://www.bsplayer.org/

Det gikk ikke så bra med BSplayer, den kræsjet med én gang. Det tyder kanskje på at en reinstallasjon av Windows må til.

Men takk for tipset i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...