Gå til innhold

Det kan ikke være så vrient å være designer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrejesus... Tenker modellen er stolt over å bære _den_.

Det fantasisk er jo at disse designerne blir genierklært...

Jeg regner dem mer for sinnsyke i gjerningsøyeblikket, og er veldig glad for at folk flest er for intelligente til å kle seg sånn. Utepilsen på Lekter'n hadde tross alt ikke blitt den samme om kvinnfolka fløy rundt i slike kostymer.

Altså - dette er klær som kunst og ikke ment å bruke på gata. Hva vi kan få se er klær som er inspirert av disse greiene på gata om noen måneder.

Tull!

Når så du sist noen klær som var inspirert av det disse ustabile homsene presterer å lage?

Annonse

Hver bidige dag!

Hvem tror du designet solbrillene dine? ;-)

Jeg vet, men mine solbriller, eller noen andre "normale" solbriller eller dresser, har lite å gjøre med disse ustabile kolleksjonene.

Men jeg er fullstendig klar over at denne Yves Saint Laurent (dersom han fortsatt lever) mest sannsynlig er homse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...