Gå til innhold

Legen sa det var astma?!


Gjest bekymret hønemor

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret hønemor

Hei

Min samboer har smerter nedover i brystet og nedover armen i perioder. Og samtidig med disse "anfallene" har han noen ganger stygg hoste. Jeg kan høre at det piper og surkler i brystet hans. Legen kunne ikke svare på hva det var, men kanskje var det astma og litt katteallergi.

Jeg er bekymret!

Hva kan dette være? Det høres ikke ut som astma for min del, for han er en meget aktiv fotballsapiller og plages ikke med dette når han spiller. "anfallene" kommer kun i perioder og gjerne med mellomrom på et år.

Noen som kan ha noen forslag om hva dette er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære bekymret hønemor

Du sier ikke noe i innlegget ditt om hvor gammel samboeren din er - det kan ha en viss betydning for å si noe om årsaken til de plagene du beskriver. Uansett synes jeg ikke dere skal slå dere til ro med at det kanskje er astma og katteallergi - be om henvisning til en lungelege hvis det er mulig der dere bor. Det er viktig å få dette undersøkt nærmere. Jeg vet jo ikke hva som er gjort allerede, men det bør vel også tas et røntgenbilde av hjerte og lunger. Lykke til videre. Helseinformasjon på internett erstatter ikke personlig kontakt med lege.

Vennlig hilsen

Ragnhild Halvorsen

Lege, spes.immunologi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...