Gå til innhold

Er vi jenter frysepinner???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke dere fryser mer enn oss, men dere syter så jævla mye over sånne ting som en kald stortå.

Vi gutta lar sånt passere uten syt, akkurat som vi lar forkjølelser passere uten noen som helst klager, og hadde vi hatt livmor så hadde vi også tatt denne fødselen som en lek.

Ulv I Faarikaal

Kvinnfolk fryser ja. Og jeg tåler ikke varme. Konfliktområder er temperatur i vannseng, dusj og badekar. Jeg blir kokt av det de liker.

Kald på beina ? Varmeteppe på tvers over dobbeltsenga nedre del, så får begge varme på beina ? Er det tynn overmadrass, sett den på 1 og legg den under overmadrassen. Da forskyver den seg ikke og merkes ikke, bare varmen.

Annonse

terningkast6

Jeg tror ikke dere fryser mer enn oss, men dere syter så jævla mye over sånne ting som en kald stortå.

Vi gutta lar sånt passere uten syt, akkurat som vi lar forkjølelser passere uten noen som helst klager, og hadde vi hatt livmor så hadde vi også tatt denne fødselen som en lek.

Ja, kan du skjønne at kvinner klager sånn over hvor vondt det er å føde,

de skulle bare visst hvor jævlig det er når en mann er skikkelig forkjølet.

Ja, kan du skjønne at kvinner klager sånn over hvor vondt det er å føde,

de skulle bare visst hvor jævlig det er når en mann er skikkelig forkjølet.

Jeg klager selvsagt aldri når jeg er syk.

Jeg syter litt, ganske kraftig faktisk, men det er bare sjarmerende syting.

Gjest stemmer ikke helt

Da misunner jeg deg. JEg har det så varmt at jeg våkner om natta av det, får søvnen avbrutt flere ganger pr. natt fordi det omtrent koker i huden min.

Jeg har hetetokter om natten og våkner innimellom at det renner. Men det er kun ved "menstider". Ellers er alt normalt men jeg spiser Trisekvens.

Annonse

Antageligvis har du helt rett...(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...