Gå til innhold

Dagens gode råd.

Anbefalte innlegg

"Det er heller ingen fare for C-vitaminoverdose da kroppen naturlig skiller ut overskuddet."

Samme hvor naturlig det er, så er det ikke alltid like behagelig med denne utskillingen av overskuddet...hehe.

Hehe, noe du vil fortelle meg? :)

Svaret ditt så utvilsomt noe "mystisk" ut...

Fortsetter under...

Gjest Eller er det ikke sånn?

Tenk på nyrene som skal skille ut dette... Og man _kan_ få leddsmerter av for store doser... -har jeg lest et eller annet sted.

Det gjelder vel ikke C-vitaminer?

Det er vel noe med hvor de taes opp i kroppen eller noe? Har i alle fall jeg hørt, da :o)

*peker på monsina sitt svar*

Åja... lurte litt på hva som hadde skilt seg fra din kropp :)

Tja... jeg har i perioder ved forkjølelse dytta i meg nesten en boks C-vitaminer for mye (jeg vet det er for mye) men har aldri merket noe til noe sånt.

Men man vet jo aldri...

Uansett: Disse dropsene er digg! :)

Åja... lurte litt på hva som hadde skilt seg fra din kropp :)

Tja... jeg har i perioder ved forkjølelse dytta i meg nesten en boks C-vitaminer for mye (jeg vet det er for mye) men har aldri merket noe til noe sånt.

Men man vet jo aldri...

Uansett: Disse dropsene er digg! :)

Jeg gjorde også det... én gang. Effekten var ikke veldig helbredende, for å si det sånn... hehe.

Jeg gjorde også det... én gang. Effekten var ikke veldig helbredende, for å si det sånn... hehe.

På meg virker det helt motsatt. Ofte har jeg blitt mye bedre etter noen skikkelig dager med c-vit.

Men jeg har funnet ut at den beste måten å ta inn vitaminene på ved en begynnende forkjølelse er å spise appelsiner.

Det blir man for øvrig dårlig i magen av dersom man kjører knallhardt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...