Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt forslag om gratis popup-killer som virker enkelt og greit? Har en her som ikke fungerer sånn som jeg vil liksom...

Skrevet

Den ser ut til å virke bra, men er vel ikke gratis? Eller har du sånn registration-key greie å dele med deg?

Den jeg nevnte er gratis.

Eller er det nettopp den du har dårlig er faring med?

Søk på popup-killer her og finn et annet program:

http://www.download.com

Gjest Opera Fantomet!
Skrevet

Prøv Opera 7.03. Den har verdens beste pop-up killer! :)

Skrevet

Prøv Opera 7.03. Den har verdens beste pop-up killer! :)

Hvorfor ikke bruke Opera 7.1?

Skrevet

Den ser ut til å virke bra, men er vel ikke gratis? Eller har du sånn registration-key greie å dele med deg?

Det er flere versjoner der, den som heter

Pop-Up Stopper FREE Edition er som det står gratis, mens Professional-versjonen koster penger.

Skrevet

Det er flere versjoner der, den som heter

Pop-Up Stopper FREE Edition er som det står gratis, mens Professional-versjonen koster penger.

Ja nå har jeg sletta hele greine igjen og lasta ned Opera, og der er det innebygget popup-stopper som funker flott!

Men ellers - takk for tipset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...