Altman Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Nå har jeg truet med å begynne å trene i flere år. Innerst inne har jeg visst at det bare var prat, siden jeg egentlig er for lat. Utad har jeg rettferdiggjort det med alle verdens unnskyldninger: - Nei, det var for langt til treningsstudioet - Jeg synes det var altfor dyrt - Jeg har vært litt syk i det siste - Jeg har så mye å gjøre på jobben .... bare piss, selvsagt. Saken er den at jeg ikke har giddet. MEN..... og det er et stort MEN... Vi har nemlig flyttet inn i et hus (så langt så vel, men...), og nede i kjelleren står det 4 treningsapparater som vi har overtatt! De fulgte med huset. Hva gjør jeg? Jeg må jo begynne å trene, ellers så forsvinner jo siste rest av troverdighet. Jeg har jo ikke lyst, men føler at jeg må. Troverdige unnskyldninger etterlyses! Trøste og bære.... 0 Siter
Altman Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 Hva med: - Ballene mine er så ømme? Joa, men det er begrenset hvor lenge en kan skylde på ømme baller 0 Siter
Zirine Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Joa, men det er begrenset hvor lenge en kan skylde på ømme baller Tja .... _kronisk_ ømme baller da? Hva med at du er allergisk mot jordrotter og ikke kan utsette deg for den faren som det er å oppholde seg i en kjeller. Nei? 0 Siter
birdie Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 For meg funker det fint at vi hadde bestemt oss for å trene sammen da vi kjøpte treningsapparatet - og siden gubben omtrent aldri er hjemme (annet enn for å spise og sove og sånn) slipper jeg å trene. Det går også an å henge klesvask på dem - den må jo få henge i fred og tørke ordentlig, mener jeg... 0 Siter
Altman Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 For meg funker det fint at vi hadde bestemt oss for å trene sammen da vi kjøpte treningsapparatet - og siden gubben omtrent aldri er hjemme (annet enn for å spise og sove og sånn) slipper jeg å trene. Det går også an å henge klesvask på dem - den må jo få henge i fred og tørke ordentlig, mener jeg... Men jeg kan jo ikke sende henne på jobb hver kveld? Klesvask? Nei takk, det er i overkant feminint 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Se på denne universalbenken: http://www.mobech.no/ spe på med en universalstang til 600,- + noen skiver. 3000,- så er du i gang hjemme. Jeg er snart 49, og trener med guttene mine, jeg har tangert benkpresspersen fra mine yngre dager. *skryte* 0 Siter
Altman Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 Tja .... _kronisk_ ømme baller da? Hva med at du er allergisk mot jordrotter og ikke kan utsette deg for den faren som det er å oppholde seg i en kjeller. Nei? Det kunne selvsagt vært noe, men da vil hun foreslå å flytte dem opp på loftet. En mulighet er selvsagt å være allergisk mot loftsrotter også 0 Siter
Zirine Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Det kunne selvsagt vært noe, men da vil hun foreslå å flytte dem opp på loftet. En mulighet er selvsagt å være allergisk mot loftsrotter også Ja, for flagger_mus_ kan du jo IKKE være allergisk mot - da ødelegger du sexlivet. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Du må nok begynne å gjøre det nå ja.... 0 Siter
punkyB Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 God trening ! :-))) Jeg skal sjekke resultatet når jeg kommer ned .... !! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Pøh. Prøv å la kjerringa begynne å jobbe på SATS. Da hadde jeg ingen sjans mer nei. Nå flyr jeg med tunga under skoa 2-3 ganger i uka. 0 Siter
nanna Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Ta med deg godteskålen og en fantaboks, og så finner du et blad fra Se&Hør-kolleksjonen din - så har du underholdning mens du sykler i vei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.