Gå til innhold

Per Egil Hegge om sin kone (Dagens Næringsliv)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig! Han har jeg sansen for. Mest fordi han har stått på for oss med stoffskiftesykdommer og talt legene midt imot offentlig en rekke ganger. Dette har ført til at vi nå blir tatt mer på alvor innen helsevesenet, selv om det dessverre er mye å rette opp fremdeles. Men det er på god vei til å bli bedre, og det er mye takket være hans innsats.

Enig! Han har jeg sansen for. Mest fordi han har stått på for oss med stoffskiftesykdommer og talt legene midt imot offentlig en rekke ganger. Dette har ført til at vi nå blir tatt mer på alvor innen helsevesenet, selv om det dessverre er mye å rette opp fremdeles. Men det er på god vei til å bli bedre, og det er mye takket være hans innsats.

Jeg kjenner ikke til det, jeg har bare sett og hørt Hegge i ulike debatt og underholdningsprogram i tillegg til at jeg har lest ting han har skrevet i avisen.

Grunnen til at jeg la merke til han er pga hans kunnskapsnivå, som jeg finner imponerende (uten å kjenne mer til han enn hva jeg har hørt) i tillegg til humoren som er suveren. Jeg trodde aldri jeg skulle si at en person, så totalt blottet for ansiktsmimikk og kroppspråk, kunne være så vittig og sjarmerende. Han har en suveren humor - akkurat som Jan P. Syse (my man :) og går disse stand-up folkene en høy gang. Når han i tillegg er selvironisk og intelligent, så scorer han høyt.

Definitivt verd en tråd på dol :)

Jeg kjenner ikke til det, jeg har bare sett og hørt Hegge i ulike debatt og underholdningsprogram i tillegg til at jeg har lest ting han har skrevet i avisen.

Grunnen til at jeg la merke til han er pga hans kunnskapsnivå, som jeg finner imponerende (uten å kjenne mer til han enn hva jeg har hørt) i tillegg til humoren som er suveren. Jeg trodde aldri jeg skulle si at en person, så totalt blottet for ansiktsmimikk og kroppspråk, kunne være så vittig og sjarmerende. Han har en suveren humor - akkurat som Jan P. Syse (my man :) og går disse stand-up folkene en høy gang. Når han i tillegg er selvironisk og intelligent, så scorer han høyt.

Definitivt verd en tråd på dol :)

Kunnskapsrik er han så absolutt. Her er forøvrig en artikkel om hans engasjement for oss med hypothyreose:

http://rigg.aftenposten.no/nyheter/iriks/d171444.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...