Gå til innhold

FU: Hva veier du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Pappa Bjørn

7

• tigertrollet

6

• soleil

5

• sigga

3

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn

*humre litt*

har du spesifisert alle 110kg eller, bjørnen? :)

Næææææææææh, jeg har vel fordelt dem inn i hovedgrupper kanskje?*L* Det er nok primært god mat som er årsaken siden jeg ikke er noe glad i søtt.

Men vekten raste desverre opp da jeg begynte med medisiner. Jeg har omtrent ikke forbrenning lenger så det er nesten så det buler der som peanøtten blir liggende.

Men jeg har godt humør og kjerring så jeg ikke trenger å sjekke opp noen.*L*

tigertrollet

Næææææææææh, jeg har vel fordelt dem inn i hovedgrupper kanskje?*L* Det er nok primært god mat som er årsaken siden jeg ikke er noe glad i søtt.

Men vekten raste desverre opp da jeg begynte med medisiner. Jeg har omtrent ikke forbrenning lenger så det er nesten så det buler der som peanøtten blir liggende.

Men jeg har godt humør og kjerring så jeg ikke trenger å sjekke opp noen.*L*

Alle gode kokker med respekt for seg selv fyller ut forkleet. Sånn skal det være:)

Du skulle ha sett bolledeigen min forrige dagen, bjørnen!!! Jeg skulle ha tatt bilde av den, for den var schwæææær asså. Du ville ha vært stolt av meg. Helt klart. Men den nådde nok ikke opp mot din:)

Pappa Bjørn

Alle gode kokker med respekt for seg selv fyller ut forkleet. Sånn skal det være:)

Du skulle ha sett bolledeigen min forrige dagen, bjørnen!!! Jeg skulle ha tatt bilde av den, for den var schwæææær asså. Du ville ha vært stolt av meg. Helt klart. Men den nådde nok ikke opp mot din:)

Kongen av gjærdeig vet du.*L*

Jeg husker broder`n satte bolledeig en gang og stekte boller som så ut som sotsvidde peppernøtter. Fatter var brennsikker på at han hadde hat nautrfag på skolen og plukket stein.

Ble bollene dine gode da Tiger`n?

Annonse

tigertrollet

Kongen av gjærdeig vet du.*L*

Jeg husker broder`n satte bolledeig en gang og stekte boller som så ut som sotsvidde peppernøtter. Fatter var brennsikker på at han hadde hat nautrfag på skolen og plukket stein.

Ble bollene dine gode da Tiger`n?

*ler høyt!* stakkar han da..

Ja, det ble de..eller, dvs at det var pizzahorn. Sånne som jeg spiste da jeg var liten. Men identisk fyll også..*fnis* Altså: ostebiter, pølsebiter, ketchup og oreganokrydder. Ittno stæsj! :-)

Pappa Bjørn

*ler høyt!* stakkar han da..

Ja, det ble de..eller, dvs at det var pizzahorn. Sånne som jeg spiste da jeg var liten. Men identisk fyll også..*fnis* Altså: ostebiter, pølsebiter, ketchup og oreganokrydder. Ittno stæsj! :-)

Ikke få meg i gang der da! Jeg snakket med budeia mi om å lage sånne en dag jeg også, men jeg hadde straks 3 forskjellige forslag til kult fyll. Når det kommer til å lage noe digg går jeg meg vill i mitt eget hode.*L*

tigertrollet

Ikke få meg i gang der da! Jeg snakket med budeia mi om å lage sånne en dag jeg også, men jeg hadde straks 3 forskjellige forslag til kult fyll. Når det kommer til å lage noe digg går jeg meg vill i mitt eget hode.*L*

Jeg vil gjerne ha forslag til litt mer eh..voksent fyll også, så si i fra hva som blir bra er du snill! *smiler takknemlig*

Pappa Bjørn

Jeg vil gjerne ha forslag til litt mer eh..voksent fyll også, så si i fra hva som blir bra er du snill! *smiler takknemlig*

Prøv med risfyll, det skal jeg lage.

Kok jasminris og la det stå litt. Så tar du en boks hermetiske hakkede tomater, gjerne med krydder, som du har i en bolle. Ha i godt med soyasaus, gjerne litt chilisaus eller en kryddersaus du liker. Så kan du ha i litt valgfritt krydder. Du bør ha oregano og gjerne hele blader av basilikum. Så blander du inn ris til det hele er passe tykkt og bruker dette som fyll. Det er gjordt på no-time og er kjempegodt.

Det var et forslag da......*L* Jeg tror jeg må gi ut bok.

tigertrollet

Prøv med risfyll, det skal jeg lage.

Kok jasminris og la det stå litt. Så tar du en boks hermetiske hakkede tomater, gjerne med krydder, som du har i en bolle. Ha i godt med soyasaus, gjerne litt chilisaus eller en kryddersaus du liker. Så kan du ha i litt valgfritt krydder. Du bør ha oregano og gjerne hele blader av basilikum. Så blander du inn ris til det hele er passe tykkt og bruker dette som fyll. Det er gjordt på no-time og er kjempegodt.

Det var et forslag da......*L* Jeg tror jeg må gi ut bok.

Hørtes godt ut, men kjøtt da??

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...