Gå til innhold

FU: Haiking: Har du haiket eller tatt opp haikere?

Anbefalte innlegg

Jeg stoppet for en haiker i dag. Ei dame. Hun skulle visst en litt annen vei enn meg, så det ble ikke noe av at hun satt på.

Har aldri falt meg inn å stoppe for haikere før, men jeg fikk et anfall av godmodighet og eventyrlyst.

Folk som haiker bør jo ha noen bra historier å komme med?

Selv har jeg aldri haiket, men jeg har tatt pirattaxi - men bare sammen med venner/kjæreste.

Fortsetter under...

Nei, jeg har vel aldri tatt opp haikere.

Men jeg har sett på diverse filmer at det kan lønne seg å ta dem opp, så i framtiden kommer jeg til å gjøre det dersom muligheten byr seg og dama er sexy.

åhh.. det er ikke bestandig det lønner seg.. ref. The Hitcher :)

Haiket veldig ofte som tenåring. Men nå - tror f** ikke at du hadde stoppa for meg nei:-(

Jeg var faktisk i tvil om mennesket som stod der i veikanten var et mannfolk.

Ikke et fruktfat av arten hunnkjønn, med andre ord.

For min del så gikk det mer på impuls enn vurdering av utseende.

Men det er klart, hadde det vært en sexy kar som stod der med tommelen opp, så kan det hende jeg hadde stoppet av den grunn.

Om ikke for et lite nummer i skogen.. Som selvfølgelig et par vakre forbipasserende unge piker ser. Så stopper de opp og onanerer,mens de smugser på meg og haikeren i full action.

osv osv

Er det dette du tenker på, SierDuDet?

Annonse

åhh.. det er ikke bestandig det lønner seg.. ref. The Hitcher :)

Ref. filmer som Forrest Hump, Beverly Hills Cock, Married with hormones, Silence of the Loins, Good Will Humping,

Shag the Dog,

Star Whores: The Phantom Anus og

Who Banged Roger Rabbit? så er det med å ta opp haikere bare forbundet med glede!

Ref. filmer som Forrest Hump, Beverly Hills Cock, Married with hormones, Silence of the Loins, Good Will Humping,

Shag the Dog,

Star Whores: The Phantom Anus og

Who Banged Roger Rabbit? så er det med å ta opp haikere bare forbundet med glede!

Nix.. du kan være bra sikker på at akkurat din ta-på-en-haiker-opplevelse vil bli den ene grusomme.. sånn er det bare :)

Då eg var 16 og stod og haika i timesvis så lovte eg meg sjølv at eg alltid skulle ta opp haikarar dersom eg kunne, og det har eg overholdt.

Her i sør-norge ser eg sjeldan haikarar, men nordpå skjer det oftare.

Har gjerne tatt på utanlandske haikarar når eg har køyrd mellom sør og nord. Har møtt mange koselege og interessante menneske frå mange ulike land på det viset.

Har De noen fine historier å dele rundt dette, da?

Tja, jeg fikk en trailer i fanget en gang. Av en gal trailersjåfør. Ikke helt bokstavelig, men mer sånn; "Værsågod, nå tar jeg ferja til Arendal, mens du tar trailer'n med over til Egersund og bare parkerer den på kaia der."

Den trailer'n hadde veldig mange gir, og så måtte man trykke på et eller annet mellom det 10-ende og det 11-evte giret. Eller noe sånt. Husker ikke helt, lenge siden dette.

Jepp, man er da hjelpsom og imøtekommende.

Annonse

Tja, jeg fikk en trailer i fanget en gang. Av en gal trailersjåfør. Ikke helt bokstavelig, men mer sånn; "Værsågod, nå tar jeg ferja til Arendal, mens du tar trailer'n med over til Egersund og bare parkerer den på kaia der."

Den trailer'n hadde veldig mange gir, og så måtte man trykke på et eller annet mellom det 10-ende og det 11-evte giret. Eller noe sånt. Husker ikke helt, lenge siden dette.

Jepp, man er da hjelpsom og imøtekommende.

Og dette rodde du i land?

Jeg hadde vært helt hjelpesløs i en slik situasjon. Er såvidt jeg kan parkere en liten normal bil. Og lukeparkere; det har jeg aldri gjort!

Og dette rodde du i land?

Jeg hadde vært helt hjelpesløs i en slik situasjon. Er såvidt jeg kan parkere en liten normal bil. Og lukeparkere; det har jeg aldri gjort!

Jeg rodde det i land på den måten at jeg durte bort til "trailerbordet" på ferja, og spurte om en av dem kanskje hadde lyst til å kjøre denne kolossen i land for meg. Til tross for ti minutters opplæring, så var ikke kompetansen helt på høyde, for å si det sånn.

Jeg satt godt planta i passasjersetet da vi kjørte i land. ;-)

Jeg stoler ikke på filmer med Rudger Hauer, så den kan ikke tas med i betraktningen! :)

Å da så, men jeg så en annen film en gang.. husker ikke hva den heter, men der var det en kar som plukka opp haikere og drepte dem. Rutger Hauer var ikke med i den.

Også har jeg hørt en historie om noen som trodde de tok på ei dame. Det viste seg selvsagt å være en utkledd, farlig og bevæpnet mann.. så det så :)

Men det er klart, hadde det vært en sexy kar som stod der med tommelen opp, så kan det hende jeg hadde stoppet av den grunn.

Om ikke for et lite nummer i skogen.. Som selvfølgelig et par vakre forbipasserende unge piker ser. Så stopper de opp og onanerer,mens de smugser på meg og haikeren i full action.

osv osv

Hehe, her kommer det!! *ler*

Jeg haiket en del før jeg fikk bil selv. Når du bor på et sted der buss er et fremmedord er det en grei måte å komme seg fram på.

Etter at jeg fikk bil har jeg tatt opp en del haikere. Stort sett ungdommer som ikke er gamle nok til å kjøre bil.

osv osv

Jupp, nå er det i hvert fall det jeg tenker på :)

Jeg var uten sertifikat og bil til jeg var over 30, så det forekom at jeg haiket. En gang da min søster og jeg kom for sent til bussen grytidlig om morgenen, haiket vi med en som hadde kjørt hele natten, så han var nok fartsblind. Jeg så han var oppe i 140 km/t, og jeg ble fryktelig kvalm.

Da jeg fikk bil, tok jeg opp haikere i begynnelsen, for jeg syntes synd i sånne som hadde det sånn jeg nylig hadde hatt det! Nå er jeg for det meste sluttet med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...