Gå til innhold

FU: Haiking: Har du haiket eller tatt opp haikere?

Anbefalte innlegg

Jeg stoppet for to 8-9 år gamle haikende jenter i fjor sommer. Av prinsipp plukker jeg ikke opp haikere, men her måtte jeg jo helt klart gjøre et unntak - før noen med mindre ærlige hensikter plukket dem opp.

Jentene fikk selvsagt tilsnakk av meg mens vi kjørte til byen.

Fortsetter under...

Da jeg var ung og bodde på et sted uten bussforbindelse som passet oss unge, haiket jeg endel for i det hele tatt å komme meg dit jeg ønsket.

Da jeg selv fikk lappen, tok jeg opp haikere på samme veistrekning fordi jeg av erfaring visste hvorfor de stod der og haiket...

Jeg har sluttet med begge deler forlengs.

:-)

laguna1365380434

Jeg haiket fast når jeg var yngre, haiker fortsatt innimellom tross forbud fra kjæresten..

Men ingen av oss har lappen, so what to do?

Det har stort sett gått fint det, men litt skummelt har det vært noen ganger.En fyr(han var ufarlig, patetisk, tykk, mann) tok ubedt frem snurrebassen.. Det var litt overraskende, men ikke skummelt egentlig, bare teit..jeg måtte se hardt på ham og be ham om å pakke den inn igjen..

Jeg synes det er litt kjipt å ikke ta opp haikere, men lærte meg å moderere det synet litt etter at en jeg kjenner plukket opp en sliten fyr,som faktisk dreit på seg i bilen hans..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...