Gå til innhold

FU: Brystpumpe!

Anbefalte innlegg

Inspirert av ammetråden under her så kommer en liten historie:

Jeg var på en fest for et års tiden siden hvor vi var en ca 15-20 stk. En av jentene som var på festen og ikke kjente så mange andre der hadde født et barn en stund tidligere, og ammet. Midt under festen gikk hun ut på verandaen helt alene, og man så gjennom vinduet at hun styrte fælt der ute. Jeg ville ha røyk og gikk ut og tok meg en, pluss at jeg jo synes denne jenta er hyggelig og lurte på hva hun dreiv med, og la til min forskrekkelse merke til noe jeg aldri tidligere hadde sett, nemlig at hun tredde noe utstyrsgreier på puppen og pumpet vilt! Jeg er jo nyskjerrig og lurte på hva i helvete hun holdt på med, og hun fortalte meg det som det var. Det presset på og hun måtte lette på melketrøkket, helt uten sjenanse. Jeg syntes dette var artig, et regelrett interessant fenomen da jeg jo ikke engang hadde hørt om den slags og ved første øyesyn trodde hun drev med noe perverst, og holdt henne med selskap der ute. Det må sies at jeg var en av få som kjente denne jenta godt på festen.

Ingen kommenterer dette på festen.

Men så går det en stund og folk begynner å snakke. Spesielt jentene, selvsagt, guttene ga f..., men jentene som ikke kjente denne jenta godt (samtlige av dem) baksnakket som et reine ville helvete. Hun fikk virkelig høre bak deres rygg. Det var ikke måte på hvordan disse jentene baksnakket. Jeg tok henne selvsagt i forsvar da dette jo faktisk er relativt naturlig, og på en fest hvor øllen fløyt fritt og det bare var en dass til disposisjon så måtte jeg selvsagt bryte ned deres hovedargumenter om at hun burde gjort dette på dass. Lite rutinert spør du meg, da køen til dassen var lang nok som den var...

Jentene synes fortsatt, nå mer enn ett år etterpå, at denne jenta ikke eier hemninger, og oppførte seg svært vulgært. De liker henne selvsagt ikke.

Jeg kjenner henne derimot og liker henne veldig godt, da hun faktisk er en jævla redelig, hyggelig og rett fram jente, right up my Ally McBeal, for å si det sånn, så jeg kan ikke fatte at denne, helt harmløse, puppetingen er noe å syte over.

Er dette en uting? Jeg syntes bare det var kult. Liker ikke sånne overfladiske, baksnakkende, bedrevitende mennesker som tror de er så jævla mye bedre enn alle andre, og dømmer folk de ikke kjenner på bakgrunn av noe jeg regner som en ikke-ting.

Må sies at jeg har noen rare venninner, og en gang denne jenta var med på en hyttetur og ikke kjente andre der enn en kompis av meg (og etter hvert meg da jeg og hun ble godt kjent på turen - as friends), så var det i løpet av hele denne turen ikke en eneste jente som snakket med henne! Nye jenter er visst en uting for en del jenter, mens vi gutta stort sett forbarmer oss over nye gutter og jenter da man jo ikke tenker som kvinnfolk. Tror det går på dette med konkurranse eller noe sånt. Rare mennesker disse jentene. Er det ikke det ene så er det det andre.

Men til spørsmålet: Synes dere dette med brystskvisinga var vulgært og svært upassende?

Jeg synes selvsagt ikke det. Sprenger det så sprenger det og da skviser man! Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BarbaZoo

Vel ... jeg skjønner dette med spreng i brøsten og det å må pumpe ut melk for å "lette på trykket" fordi melkespreng er ikke særlig behaglig.

Men jeg hadde da heller gått inn på badet å pumpet/presset litt av det ut i vasken i fred i ro. hadde da aldri kommet på ideen om å gå utendørs mitt på en fest å rigge meg opp med pumpe og det hele (!) hvis poenget var å spare melken til babyen så hadde jeg nok stått over det også den ene gangen, for hvor skulle jeg gjøre av det? sette morsmelken inn i kjøleskapet til verten som jeg forstår ikke kjente denne jenta særlig godt?

Detsamme ( gått på badet) hadde jeg gjort om jeg hadde vært hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585337
Del på andre sider

Vel ... jeg skjønner dette med spreng i brøsten og det å må pumpe ut melk for å "lette på trykket" fordi melkespreng er ikke særlig behaglig.

Men jeg hadde da heller gått inn på badet å pumpet/presset litt av det ut i vasken i fred i ro. hadde da aldri kommet på ideen om å gå utendørs mitt på en fest å rigge meg opp med pumpe og det hele (!) hvis poenget var å spare melken til babyen så hadde jeg nok stått over det også den ene gangen, for hvor skulle jeg gjøre av det? sette morsmelken inn i kjøleskapet til verten som jeg forstår ikke kjente denne jenta særlig godt?

Detsamme ( gått på badet) hadde jeg gjort om jeg hadde vært hjemme.

Hun kastet det etter hva jeg husker. Det var bare for å lette på trøkket som visstnok var enormt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585343
Del på andre sider

Sprenger det, så letter man på trykket. Sånn er det bare.

Kjerringer altså. Jeg er flau over å tilhøre det kjønnet noen ganger. Skvaldring og baksnakking og gud vet hva. Jeg blir drittlei av å høre på det!!

Noen ganger har jeg lyst å rive sokkene av venninner, og bruke dem som knebel for å stoppe kjeften på de der de omtaler naboer, familie og gud-og-hver-mann i en sleip tone.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585345
Del på andre sider

Annonse

Men til spørsmålet: Synes dere dette med brystskvisinga var vulgært og svært upassende?

Nei, hun gikk da ut, gjorde hun ikke det da? Da var det opp til andre om de kom etter.

Jupp, og jeg var den eneste som kom etter :)

Men det var et stort vindu der, så alle så jo hva som foregikk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585350
Del på andre sider

Pappa Bjørn

En bekjent av meg fikk melkespreng da de var ute. Hun trodde hun hadde pumpet seg ferdig før de reiste ut, men den gang ei. Hun måtte få hjelp av søsteren sin til å skvise muggene og holde dopapir under. Hun hadde visst vondt fordi det sprengte og klærne ville fått "ammeringer".

Greia var bare det at en full fyr som var svært nøden hadde røsket opp døra og så rett inn på en dame som melker en annen en. Han hadde visst rygget ut igjen ganske kjapt. Det var visst ikke hans greie.*L*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585355
Del på andre sider

Hun kastet det etter hva jeg husker. Det var bare for å lette på trøkket som visstnok var enormt.

Den melka var sikkert full av 96 og ringnes, så det var nok ikke et stort tap å hive det ;)

Syns det var greit at hun ronka puppen sin på verandaen, så lenge badet/doen eller andre rom ikke var tilgjengelig.

Men det er slikt man helst gjør så andre ikke ser det.

At de andre jentene frøs henne ut er helt latterlig. For noen ullhoder. Gode venninner hadde skygget ryggen hennes mens hun tømte seg. Mener jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585358
Del på andre sider

Gjest ikke nu

Jeg har forresten fått brystspreng selv en gang jeg var på byen. Og det er neimen ikke godt!! Jeg holdt på å bli gal, flakket med blikket og klarte ikke tenke klart. UUUUTT, tenkte jeg panisk, jeg må få det UT!

Jeg hadde med meg brystpumpen i vesken, men jeg turte faen ikke bruke den! Alle vet jo hvordan jentedassen ser ut på utesteder...halvåpne båser med en halvmeters glipe under og over dørene. Min melkepumpe var batteridrevet, og den DURTE og surret noe jævlig. Gudene vet hva folk hadde trodd om jeg låste meg inne og startet opp det maskineriet!

Enden på visa var at jeg flekket opp toppen på dass, og sto lent over dass mens jeg skviset det ut med hendene - såkalt håndmelking.

Når trykket er så stort, så står melkespruten av seg selv nesten med en gang, man trenger bare å "få ut første dråpene" med makt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585364
Del på andre sider

Sprenger det, så letter man på trykket. Sånn er det bare.

Kjerringer altså. Jeg er flau over å tilhøre det kjønnet noen ganger. Skvaldring og baksnakking og gud vet hva. Jeg blir drittlei av å høre på det!!

Noen ganger har jeg lyst å rive sokkene av venninner, og bruke dem som knebel for å stoppe kjeften på de der de omtaler naboer, familie og gud-og-hver-mann i en sleip tone.

Ja, jenter er ofte gode til å baksnakke.

Et par av mine venninner er helt fantastiske til akkurat det. Vi snakker til og med verre enn normalt. F.eks. på den hytteturen jeg snakket om over her hvor hun jenta var med uten å kjenne mer enn en kompis av meg, og det faktisk var et flertall jenter, så var det ingen av dem som gjorde noe mer enn å presentere seg for henne. Enkelte gjorde ikke en gang det.

Nå hadde jo hun det uansett kult da jeg var der og kjørte shotsrace med henne hele helgen, men vi la jo merke til dette og hun sa hun følte seg ukonfortabel med alle der, bortsett fra han hun kjente fra før og meg.

Etter turen så spurte jeg et par av verstingsdamene hva i helvete de hadde drevet med, og hvorfor de oppførte seg sånn, og det ble ikke engang gjort noen forsøk på å beklage seg eller unnskylde seg for noe "de hadde gjort helt ubevisst", men de sa det rett ut: Det er sånn jenter er det...

Jenter er ikke sånn. Bitcher på 14 år er sånn. Ikke jenter som da var rundt 24-25.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585393
Del på andre sider

Annonse

Den melka var sikkert full av 96 og ringnes, så det var nok ikke et stort tap å hive det ;)

Syns det var greit at hun ronka puppen sin på verandaen, så lenge badet/doen eller andre rom ikke var tilgjengelig.

Men det er slikt man helst gjør så andre ikke ser det.

At de andre jentene frøs henne ut er helt latterlig. For noen ullhoder. Gode venninner hadde skygget ryggen hennes mens hun tømte seg. Mener jeg.

Hun var edru. Man drikker visst ikke så mye under amminga, har jeg forstått, så melka var nok helt grei uten at jeg smakte. Lurer faktisk på om jeg ikke spurte om å få en slurk. Ja, det gjorde jeg nok. Typisk meg.

Det må sies at disse jentene ikke var venninner av henne, men noen hun hadde møtt noen få ganger. Enkelte av disse damene er helt utrolige, og nye jenter i gjengen, nye damer til kompiser osv, får ofte merke det på kroppen hvor ille de er.

Men mange jenter er sånn. Rart det der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585399
Del på andre sider

Jeg har forresten fått brystspreng selv en gang jeg var på byen. Og det er neimen ikke godt!! Jeg holdt på å bli gal, flakket med blikket og klarte ikke tenke klart. UUUUTT, tenkte jeg panisk, jeg må få det UT!

Jeg hadde med meg brystpumpen i vesken, men jeg turte faen ikke bruke den! Alle vet jo hvordan jentedassen ser ut på utesteder...halvåpne båser med en halvmeters glipe under og over dørene. Min melkepumpe var batteridrevet, og den DURTE og surret noe jævlig. Gudene vet hva folk hadde trodd om jeg låste meg inne og startet opp det maskineriet!

Enden på visa var at jeg flekket opp toppen på dass, og sto lent over dass mens jeg skviset det ut med hendene - såkalt håndmelking.

Når trykket er så stort, så står melkespruten av seg selv nesten med en gang, man trenger bare å "få ut første dråpene" med makt.

Du skal være glad du ikke fyrte i gang maskinereiet inne på doen, og hadde du gjort det og en eller annen doler hadde gått forbi og hørt levende, så kan du banne på at de hadde gått ut fra at det var tigertrollet eller Amiga som sto der inne :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585401
Del på andre sider

Gjest Iznogood

Et par av mine venninner er helt fantastiske til akkurat det. Vi snakker til og med verre enn normalt. F.eks. på den hytteturen jeg snakket om over her hvor hun jenta var med uten å kjenne mer enn en kompis av meg, og det faktisk var et flertall jenter, så var det ingen av dem som gjorde noe mer enn å presentere seg for henne. Enkelte gjorde ikke en gang det.

Nå hadde jo hun det uansett kult da jeg var der og kjørte shotsrace med henne hele helgen, men vi la jo merke til dette og hun sa hun følte seg ukonfortabel med alle der, bortsett fra han hun kjente fra før og meg.

Etter turen så spurte jeg et par av verstingsdamene hva i helvete de hadde drevet med, og hvorfor de oppførte seg sånn, og det ble ikke engang gjort noen forsøk på å beklage seg eller unnskylde seg for noe "de hadde gjort helt ubevisst", men de sa det rett ut: Det er sånn jenter er det...

Jenter er ikke sånn. Bitcher på 14 år er sånn. Ikke jenter som da var rundt 24-25.

Skulle så gjerne ha visst hvorfor hunkjønn er sånn. Har opplevd det utallige ganger sjøl.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585405
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha visst hvorfor hunkjønn er sånn. Har opplevd det utallige ganger sjøl.

Konkurranse, tror jeg. De er redd for jenter som kan komme inn og ødelegge for deres oppmerksomhet, og skulle de - Gud forby - i tillegg vise seg å være pene, så ser jentene vireklig en stor trussel i den nye jenta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585413
Del på andre sider

Gjest Blampen

Jeg synes som deg,må man så må man!Jenter baksnakker av sjalusi vet du, og når de synes de finner en grunn til og baktale, ja da er kverna igang ;o

Hørte for en stund siden om en jente som fanget alle jenters drømmetype i garnet, jenta var mye penere og slankere enn de fleste.De forsmådde jentene som ikke fikk han de var raske med og fortelle alle hvor stygg og fæl den jenta var,at han kunne falle for henne osv.Sannheten var at jenta var så pen at hun kunne vært modell,mye penere enn de som snakket stygt om henne.

Typisk jenter og baktale,_det_ har du rett i!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585423
Del på andre sider

Gjest slarvpeis

Synes nå at du også er ganske god til å baksnakke

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102295-fu-brystpumpe/#findComment-585427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...