Gjest ikke prioritert Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har ved alle kommunevalg kost meg med å stryke/kummulere og føre over fra andre lister. Nå er det en som hevder at i år vil ikke dette ha så mye for seg lenger. Nå er det verre å komme inn om man står langt nede på lista. Samtidig ser jeg at flere setter opp listene alfabetisk i år også. Noen som kjenner de nye reglene? Leste litt i valgloven et sted på nettet (men det kan jo være gammel utgave), men fant ikke noe nytt. Avisene snakker i år om prioriterte kandidater, sist var det forhåndskumulerte kandidater. Da jeg leste i avisen at også jeg stod på en liste, vil jeg gjerne være sikker på at jeg ikke kommer inn. Tror ikke jeg har god nok grunn til å bli tatt vekk av lista. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102298-kommunevalgendring-av-lister/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.