Gå til innhold

FU: Hvorfor er jenter sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

31

• libra

13

• Zelig

10

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Har lest om ditt normale miljø i et og annet innlegg tidligere... og konkluderer i grunnen med at 'normalt' er et subjektivt begrep!

Hvor har jeg skrevet at jeg er i et "unormalt" miljø, og hva er det med mitt miljø som er "unormalt" for deg?

Ja, det er et subjektivt begrep, men hva er det du mener som er unormalt med det jeg har fortalt?

Hvor har jeg skrevet at jeg er i et "unormalt" miljø, og hva er det med mitt miljø som er "unormalt" for deg?

Ja, det er et subjektivt begrep, men hva er det du mener som er unormalt med det jeg har fortalt?

Kjenner overhodet ikke igjen det du beskriver - selv om jeg vet det finnes i enkelte miljø. Min subjektive oppfattelse er at det er unormalt :-)

Kjenner overhodet ikke igjen det du beskriver - selv om jeg vet det finnes i enkelte miljø. Min subjektive oppfattelse er at det er unormalt :-)

Og det er greit, men jeg tenkte på mitt tidligere innlegg hvor mitt miljø framsto som "unormalt".

Annonse

Ordet unormalt har jeg ikke tatt i mitt tastatur, vil ha meg frabedt den slags insinuasjoner ;-)

Men hintet til at det ikke virket videre normalt, ergo lurte jeg på hva du mente var unormalt.

Egentlig kan vel spørsmålet stilles sånn: Hva mener du er et normalt miljø/omgangskrets?

Men hintet til at det ikke virket videre normalt, ergo lurte jeg på hva du mente var unormalt.

Egentlig kan vel spørsmålet stilles sånn: Hva mener du er et normalt miljø/omgangskrets?

I min omgangskrets oppfører man seg sivilisert overfor hverandre. På jobb derimot... der er jeg omgitt av vesener fra en annen planet.

I min omgangskrets oppfører man seg sivilisert overfor hverandre. På jobb derimot... der er jeg omgitt av vesener fra en annen planet.

Men her oppfører man seg selvsagt sivilisert, i hvert fall med unntak av noen av disse jentene jeg nevnte over, som i perioder ikke oppfører seg videre voksent.

Du er sikkert ikke omgitt av vesener fra en annen planet på jobb, da det mest sannsynlig er du som er fra en annen planet, noe du ikke ser selv! :)

Men her oppfører man seg selvsagt sivilisert, i hvert fall med unntak av noen av disse jentene jeg nevnte over, som i perioder ikke oppfører seg videre voksent.

Du er sikkert ikke omgitt av vesener fra en annen planet på jobb, da det mest sannsynlig er du som er fra en annen planet, noe du ikke ser selv! :)

Da er i tilfelle omgangskretsen min fra samme planet, noe som passer meg ekstremt bra.

Annonse

Ja, det kan jo selvsagt være tilfelle.

Men du er uansett langt oppi åra, og da blir vel konfliktene naturlignok mindre enn når man er ung.

Har i grunnen alltid hatt en sånn omgangskrets, men på jobb er det en helt annen sak.

btw... oppi åra... ypper du eller???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...