Gå til innhold

FU: Hvorfor er jenter sånn?

Anbefalte innlegg

Fordi hun har lyst, fordi det er vår... og fordi det er godt :-)

Det var gode grunner. De eneste grunne, faktisk.

Tenkte jeg skulle få en regle om hvor kjipt livet var, og var klar med formaningen om at man da ikke bør drikke. Fornuftig som jeg er.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

31

• libra

13

• Zelig

10

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Det var gode grunner. De eneste grunne, faktisk.

Tenkte jeg skulle få en regle om hvor kjipt livet var, og var klar med formaningen om at man da ikke bør drikke. Fornuftig som jeg er.

Næh, andre får styre sine liv, gidder ikke å komme med voldsomme moralprekener. Har nok med å styre mitt eget liv, andre får ta seg av sitt :-)

Næh, andre får styre sine liv, gidder ikke å komme med voldsomme moralprekener. Har nok med å styre mitt eget liv, andre får ta seg av sitt :-)

Litt fyll er uansett sunt i ny og ne. De fleste har forstått det bortsett fra Valgerd og co.

Joa. Men er det ok å si til noen man anser som vanvittig dum, men som tror h*n er utrolig smart, og i tillegg er en svært uhøflig og frekk person, at man rett og slett ikke liker vedkommende? Det gjorde jeg for noen uker siden, og etterpå angret jeg, da vedkommende jo egentlig ikke har gjort meg noe som helst. Uffda..

Hehe, det har jeg også gjort. På nett.

Annonse

Jeg er mer grunnleggende skeptisk jeg. Det finnes faktisk folk jeg umiddelbart ikke tåler. Men jeg sier som regel ikkeno' selvfølgelig. Men når noen er direkte frekke, da kan det altså renne over. Denne personen det her var snakk om tillater ingen andre å snakke ut, f.eks. Det er noe jeg irriterer meg grønn over!

Men er man normalt høflig og passe interessant så liker jeg også alle :)

Øh - ER du meg, eller?

Ja, det er klart. Er de helt planter så sier man fra, men jeg er ikke grunnleggende skeptisk, tvert i mot.

Alltid åpen for folk uansett hvem de er, hva de gjør, har gjort, osv...

Det er forskjellen på deg og meg -og jeg skulle ønske jeg var mer som deg på det punktet. Men jeg gir folk en sjanse selvfølgelig :)

hare1365380455

Enig i at jenter kan være slemme mot hverandre og holde hverandre utenfor.. Jeg har selv blitt holdt utenfor da jeg gikk på skolen, og hørte ting de sa om meg. Jeg var bare rolig/snill/grei og de hadde egentlig ingenting "på" meg. Så da jeg begynte på videregående fant jeg ut at gutter er kjekkere å snakke med:)

laguna1365380434

Kjenner meg ikke igjen..

Har aldri egentlig opplevd at nye kjærester til venner har blitt grunnløst frosset ut..

Det ville være jævlig kjipt gjort, og det ville blitt sett på som svært underlig oppførsel..

Men alle jeg kjenner (gutter&jenter) slarver og baksnakker en del, hvilket jeg forsåvidt mener er greit og uskyldig

Har lagt merke til at jentene kan være litt kvalmere enn gutta på det området. Mens gutta stort sett har en ærlig,småkjølig holdning til personer de misliker kjenner jeg en del jenter som er veldig vennelige mot tilstedeværende for å bli nådeløse når de går.

Dette er den eneste kjønnsforskellen i så måte jeg har merket meg ang. sånne problemstillinger..

Derimot så jeg mye drittoppførsel der jeg bodde når jeg var liten. Folk sørget for å holde samtalen gående på superinterne ting og å unnlate å svare på spørsmål, når det var ukjente ved bordet.. Møkkafolk&møkkaby, flyttet tidlig:)

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det ligger rett og slett nedfelt i genene! Hunkjønn har til alle tider vært avhengig av hankjønnets gunst av hensyn til barn og forsørging. Uten mann ble en ikke respektert.

Selv om det ikke er slik lenger, ligger det så godt forankret i genene, at reaksjonen blir det samme.

Gjest ikke undertegnet

Hvor har jeg skrevet at jeg er i et "unormalt" miljø, og hva er det med mitt miljø som er "unormalt" for deg?

Ja, det er et subjektivt begrep, men hva er det du mener som er unormalt med det jeg har fortalt?

En sammenligner med andre folk en kjenner mellom 25 og 35 og hvordan de lever!

DA lever du et unormalt liv.

Gjest ikke undertegnet

Men hintet til at det ikke virket videre normalt, ergo lurte jeg på hva du mente var unormalt.

Egentlig kan vel spørsmålet stilles sånn: Hva mener du er et normalt miljø/omgangskrets?

Du virker veldig ansvarsløs og tanketom (for annet enn ishockey, filmer, damer, øl og festing) for din alder!

Det er det som er unormalt går jeg utifra.

Normale for deg og dine likesinnede ja!

Jeg var mer voksen som nittenåring enn det du er idag.

Sannsynligvis ble jeg voksen lenge før deg, og det sier jeg med godt belegg selv uten å vite en dritt om deg.

Jeg tviler på at du tok deg av familien din fra du var 11-12.

Hvis du mener at moro, altså ting man liker og interesserer seg for, som hockey, trening og en fest med gode venner, er tegn på umodenhet, så har du et lite problem.

Jeg framstår tross alt som moden selv uten å ha kuttet ut disse sysslene.

Gjest ikke undertegnet

Sannsynligvis ble jeg voksen lenge før deg, og det sier jeg med godt belegg selv uten å vite en dritt om deg.

Jeg tviler på at du tok deg av familien din fra du var 11-12.

Hvis du mener at moro, altså ting man liker og interesserer seg for, som hockey, trening og en fest med gode venner, er tegn på umodenhet, så har du et lite problem.

Jeg framstår tross alt som moden selv uten å ha kuttet ut disse sysslene.

Du kan vel ikke si noe om hvordan VI oppfatter deg? Det vet bare VI.

Du vet hvordan du ER, vi vet hvordan vi OPPFATTER deg. Og det er på grunnlag av hva du har gitt oss av informasjon her i de forskjellige innlegga dine.

Beklager, men slik er det.

Fortell litt mer om begynnelsen på livet ditt, så kanskje jeg skjønner hvorfor du er som du er. Det hørtes unektelig tøft ut det de fortalte.

Men vi er mange her inne som skjuler våre hemmeligheter. Jeg har opplevd litt av hvert jeg også som har formet meg.

Du kan vel ikke si noe om hvordan VI oppfatter deg? Det vet bare VI.

Du vet hvordan du ER, vi vet hvordan vi OPPFATTER deg. Og det er på grunnlag av hva du har gitt oss av informasjon her i de forskjellige innlegga dine.

Beklager, men slik er det.

Fortell litt mer om begynnelsen på livet ditt, så kanskje jeg skjønner hvorfor du er som du er. Det hørtes unektelig tøft ut det de fortalte.

Men vi er mange her inne som skjuler våre hemmeligheter. Jeg har opplevd litt av hvert jeg også som har formet meg.

Du sa ikke hvordan du oppfattet meg, du sa at "du var mer voksen enn meg som 19 åring".

Det er godt gjort slå den konklusjonen basert på innlegg på dol, men du er vel en av de som tolker alt jeg skriver ordrett og da er det kanskje ikke så veeeeeldig rart.

God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...