Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du sa ikke hvordan du oppfattet meg, du sa at "du var mer voksen enn meg som 19 åring". Det er godt gjort slå den konklusjonen basert på innlegg på dol, men du er vel en av de som tolker alt jeg skriver ordrett og da er det kanskje ikke så veeeeeldig rart. God bedring. Hvorfor blir du så forbanna fordi vi ikke gir deg respekt for den person du ER, når du skjuler den personen i tulleinnlegg og bak ironi? Du spør jo ofte hvordan vi kan vite om du tuller eller ikke. Det kan vi ikke. Du har selv gjort det slik for deg her på DOL at det ikke er lett å gi deg respekt for å være en hedersmann når du ikke viser oss denne hedersmannen. Folk som tuller og fleiper hele tiden og slenger dritt til andre regner vi med at kan ta det samme imot fra oss. Og hvordan vet DU om JEG tuller eller ikke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102310-fu-hvorfor-er-jenter-s%C3%A5nn/page/5/#findComment-586410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Hvorfor blir du så forbanna fordi vi ikke gir deg respekt for den person du ER, når du skjuler den personen i tulleinnlegg og bak ironi? Du spør jo ofte hvordan vi kan vite om du tuller eller ikke. Det kan vi ikke. Du har selv gjort det slik for deg her på DOL at det ikke er lett å gi deg respekt for å være en hedersmann når du ikke viser oss denne hedersmannen. Folk som tuller og fleiper hele tiden og slenger dritt til andre regner vi med at kan ta det samme imot fra oss. Og hvordan vet DU om JEG tuller eller ikke? Jeg er ikke forbanna. Jeg klarer ikke å bli forbanne på innlegg fra en person som skriver så lite treffende innlegg som det du gjorde over her. Resten av innlegget ditt er jo komplett vissvass. Umulig å fatte en lyd av det du presterer å skrive, og jeg er ganske så overbevist om at det ikke er fordi jeg har dårlig kontroll på språket vårt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102310-fu-hvorfor-er-jenter-s%C3%A5nn/page/5/#findComment-586426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.