Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heller ikke naken, men har rokk og kan spinne... sleng over ulla di så kan jeg hjelpe deg med ulltråden :-)

Unnskyld? Ull? Utgjort! Ukledde umenn utvikler underholdende ulltråder unntaksvis. Useriøst!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

18

• carma

13

• Kizza1365380506

11

• libra

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Unnskyld? Ull? Utgjort! Ukledde umenn utvikler underholdende ulltråder unntaksvis. Useriøst!

Nåh... Nakne nudister neier neppe nevneverdig nydelig.. Nei - noen napper nok nepa nøye.. Nemlig!

Skrevet

Hrmfff. Det er deirekte useriøst å komme med denslags når jeg er så subbete at jeg har nok med å finne tastene etter lft-metoden!!!

Steike ta!!!

Skrevet

Nåh... Nakne nudister neier neppe nevneverdig nydelig.. Nei - noen napper nok nepa nøye.. Nemlig!

Ikke innmari imponerende! Irriterende idioti i innenlandske isfabrikker inviterer ille innvollsormer inn i innvollene! Iiiik!

Skrevet

Ikke innmari imponerende! Irriterende idioti i innenlandske isfabrikker inviterer ille innvollsormer inn i innvollene! Iiiik!

Du...? Den derre durende dingsen du drevent dreide downunder... Den dugde, den... ;o)

Skrevet

Du...? Den derre durende dingsen du drevent dreide downunder... Den dugde, den... ;o)

Selvfølgelig! Sånn sier susete skjærester sikkert. Sullsull! Senge! Straks!

Skrevet

Selvfølgelig! Sånn sier susete skjærester sikkert. Sullsull! Senge! Straks!

Ja.. jeg jabber jævelig, jeg... jøje... Jeg jogger!

Juhu :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du driver bare og uller du. At Ulv tar sau er bare ull og tøys.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Var eg ikkje urmorsom no?

Jo, og samene er et urfolk, fordi de er opptatt av å lære klokka, eller fordi de bor i steinurer. Ikke fordi de var de første i dette landet.

Skrevet

Var eg ikkje urmorsom no?

Rolex er ut, Breitling er in. Jeg har en Kamel, den liker jeg voldsomt bra. Humoren din suger.

Skrevet

Rolex er ut, Breitling er in. Jeg har en Kamel, den liker jeg voldsomt bra. Humoren din suger.

Snobb...

Har ikkje eigd eit armbåndsur sidan 93.

Skrevet

Snobb...

Har ikkje eigd eit armbåndsur sidan 93.

Camel er ikke snobbete. Gulluret mitt er, men det har jeg nesten glemt at jeg har. Lenka er for stor, men Sheila mener jeg kan bare vente, så vokser jeg inn i den. Fatter ikke hva hun sikter til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...