Gå til innhold

Må ha sukker ellers forsvinner låra, men magen blir jo stor :o

Anbefalte innlegg

Gjest buldrapåstilker

Har siden 1 januar vært på slankern og har til nå tapt en 8-9 kg, er storfornøyd med det. Nå er jeg bgynt å gomle søtsaker igjenn for vekta stopper aldri. Låra mine er noen stilker, mens magen er god og rund. Slutter jeg å spise godsaker fortsetter jeg og gå ned i vekt, og låra blir ennå mindre mens magen er som den er. Jeg trener ikke sånn ekstremt men tar sit-ups hvær kveld og sykler ca 9 km 3-4 gng i uka. Men hvordan fjerne denne magen. En vennine av meg har lignende mage som meg men den er liksom hardere, det er liksom litt fyll inni den, min er skikkelig bløt, vennina mi mente den kjentes akkurat ut som en gjærdeig he he.Det er gråådig irriterende, tar jeg på meg en bukse som er litt for stor så får jeg allikevel en sånn liten valk over kanten for det er så bløt. Trenger skikkelig krisehjelp her. Jeg blir gal av hele greia :o

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten

Begynn med tung vekttrening!!!

Du trenger muskler

Det er nok riktig som harry skriver. Hvis du ikke har tilgang på utstyr der du kan trene knebøy, kan du f.eks sykle. Kjenner du at du får "pump" i lårene gagner det. Men sukker - pføy:-)

happy1365380345

Du fjerner ikke magen ved å ta mageøvelser. Punktforbrenning lar seg ikke gjøre. Helhetlig trening må til.

"..............."

Da er jeg beviset på at det fungerer :)

Hadde samme pølsa selv og den er borte etter varierte mageøvelser i 6 mnd i tillegg til kondisjonstrening, men det holder jo vedkommende allerede med på - så det så :)

Annonse

Gjest jippiii

Spis rikelig med proteiner og kjør aggressiv styrketrening på lårene:) Da vokser de nok litt. Tren i tillegg en del på mage og spis for all del ikke mer søtsaker. Det legger seg rundt magen. Allsidig trening og kosthold og minst tre år skal til for å oppnå drømmekroppen.

Da er jeg beviset på at det fungerer :)

Hadde samme pølsa selv og den er borte etter varierte mageøvelser i 6 mnd i tillegg til kondisjonstrening, men det holder jo vedkommende allerede med på - så det så :)

Det som skjer når du trener magemusklene er at de vokser. Som du selv sier - kondisjonstrening kombinert med styrketrening må til. Det nytter ikke å ta situps i den tro at magen skal forsvinne bare av det.

"..................."

happy1365380345

Det som skjer når du trener magemusklene er at de vokser. Som du selv sier - kondisjonstrening kombinert med styrketrening må til. Det nytter ikke å ta situps i den tro at magen skal forsvinne bare av det.

"..................."

Uansett : muskler er kulere enn "pølse" .)

Og ja kombinasjonen av styrke og kondisjon er den beste varianten .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...