Gå til innhold

kvalmende korrekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Syns du ikke det hadde vært frekt å _ikke_ be han da, bare fordi han har hatt et forhold med dama tidligere? Han er med i vennegjengen, og bør vel ikke holdes utafor?

Nei, å ikke be ham synes jeg hadde vært å vise nødvendig omtanke og respekt..:)

Gjest IngenLurerDenneGutten

"Jeg håper kompis ikke velger noen "sivilisert" løsning, men at han derimot slår han hardt hvis han kommer over ham i en mørk bakgate. Han vil få min applaus..."

Hvorfor i helvete har han ikke gjort det tidligere? Er'n veik?Vi snakker om en fyr som har blitt reglrett rævpult av kompisen sin. Dette er utilgivelig, og grising - og da mener jeg virkelig grising - er helt på sin plass.

Der er jeg enig med deg. Jeg synes at han burde gjøre et fremstøt for å sjekke dama tilbake igjen i forkant av bryllupet - eller synes dere jenter at han hadde vært en drittsekk da?;-)

happy1365380345

Nei, ikke nå lenger, de missliker hverandre sterkt..

Men paret og kompis, har mange felles venner. Mange skal dit..

Da får han jo bare takke nei da. Regner med at de felles vennene kjenner til historien bak - så det vil jo ikke sette han i noe dårlig lys.

Annonse

Han kan bare si nei hvis det er ett problem?

Hvorfor sender de den i det hele tatt da?

Finnes det noe god forklaring på det, utover at de ønsker å være blodig storsinnede.

Det i seg selv gjør jo han til en taper i deres lille storsinnet spill, for han vil jo neppe dukke opp med ermet fullt av vitser og godt humør, det skjønner alle..

Er det noe som helst poeng i slik invitasjon? utover det å provosere og rippe? Og selvfølgelig reinvaske sammvittigheten sin i samme slengen..

Å bli sammen med noen andre er en ting. Jeg skjønner at kompis ble lei&sint da, men da var det jo tross alt en valid årsak. Hun var forelsket i vennen hans, så de to kunne ikke være sammen mer. Kjedelig&leit selvsagt men sånt skjer..

Dette er det derimot ingen mening i, og mannen burde fått være i fred. synes jeg. Vennene mine synes som sagt ikke som meg.. Det er jeg og kompis som skiller odss ut over latten, fordi vi mener det må være tilatt å IKKE tilgi noen, selvom alt selvfølgelig er hyggeligere og mer dannet, i de situasjoner man kan..

En ekkel og smakløs illustrasjon til hvor veloppdragent det er forventet at alle skal oppføre seg hele tiden..:)

P.S Jeg er heller ikke langsur, men mener at folk må ha rett til å få være det, om de føler seg tilstrekkelig tråkka på..

Jeg synes ikke det finnes noen unnskyldning for det kompisen hans gjorde, og jeg ville ikke tilgitt, dog forstår jeg det sånn som at dette er en vennegjeng hvor alle omgåes, og da må man bare prøve å gjøre det beste ut av det.

Det ville vel sett like dumt ut om han ikke hadde blitt bedt til bryllupet mens alle andre i gjengen ble bedt?

Jeg synes de er tøffe. Hadde det vært meg som ble invitert (egentlig utenkelig, jeg har aldri blitt dumpa), ville jeg selvfølgelig akseptert. Jeg skulle holdt en super tale, spydd i desserten og slått ned brudgommen. Få det ut, som nhd pleier å si. Dette ville blitt grisemorro, i hvert fall på dagen. Dagen derpå ville nok bli litt brattere, men hva faen, hva gjør man ikke for en god sak?

laguna1365380434

Jeg synes de er tøffe. Hadde det vært meg som ble invitert (egentlig utenkelig, jeg har aldri blitt dumpa), ville jeg selvfølgelig akseptert. Jeg skulle holdt en super tale, spydd i desserten og slått ned brudgommen. Få det ut, som nhd pleier å si. Dette ville blitt grisemorro, i hvert fall på dagen. Dagen derpå ville nok bli litt brattere, men hva faen, hva gjør man ikke for en god sak?

Ja,kanskje han bør akseptere alikevel..Det kunne jo på faktisk både blitt gøy og fungert som terapi.. Morsomt og nyttig på en gang:-)

Kompisen din skal selvsagt velge om han vil gå eller ikke selv. Hva andre måtte mene, skal han drite i. Lettere sagt enn gjort kanskje, men han må gjøre det som føles riktig for HAN, resten går seg til med tiden.

Når det er sagt, hadde det jo vært glimrende, hvis din kompis hadde klart å holde masken, og kommet - blid som ei sol, og f.eks holdt en tale, som etterhvert ble temmelig intim :-) ALLIKEVEL såpass innenfor rammen, at bare brudeparet hadde følt det guggent. DU laguna kan jo hjelpe han ;)

Ellers virker det som om dette brudeparet er mer ute etter å vise frem sin prektighet, enn å tenke. Hva pokker skal de be din kompis etter - og da særlig når situasjonen er sånn at de ikke har kontakt med han ellers heller.

Tåpelig og egoistisk spør du meg. De tenkte da ikke på han DEN gangen, så hvorfor skal de gjøre det nå?

laguna1365380434

Kompisen din skal selvsagt velge om han vil gå eller ikke selv. Hva andre måtte mene, skal han drite i. Lettere sagt enn gjort kanskje, men han må gjøre det som føles riktig for HAN, resten går seg til med tiden.

Når det er sagt, hadde det jo vært glimrende, hvis din kompis hadde klart å holde masken, og kommet - blid som ei sol, og f.eks holdt en tale, som etterhvert ble temmelig intim :-) ALLIKEVEL såpass innenfor rammen, at bare brudeparet hadde følt det guggent. DU laguna kan jo hjelpe han ;)

Ellers virker det som om dette brudeparet er mer ute etter å vise frem sin prektighet, enn å tenke. Hva pokker skal de be din kompis etter - og da særlig når situasjonen er sånn at de ikke har kontakt med han ellers heller.

Tåpelig og egoistisk spør du meg. De tenkte da ikke på han DEN gangen, så hvorfor skal de gjøre det nå?

Det er faktisk en veldig god ide! Kanskje talen kan gjøres festligere, ja!

Ellers var det hyggelig at poenget ble tatt! Bare prektige, egoistiske folk kan finne på å gjøre noe sånt, synes jeg..:)

Kizza1365380506

Det er faktisk en veldig god ide! Kanskje talen kan gjøres festligere, ja!

Ellers var det hyggelig at poenget ble tatt! Bare prektige, egoistiske folk kan finne på å gjøre noe sånt, synes jeg..:)

Jeg hadde også sansen for den, det hadde virkelig gjort susen. Men han gjør seg jo mektig upopulær da og ødelegger hele dagen for dem. Men så har de jo lagt opp til det selv da.

Tjihi, der kom fanden frem igjen.

laguna1365380434

Jeg hadde også sansen for den, det hadde virkelig gjort susen. Men han gjør seg jo mektig upopulær da og ødelegger hele dagen for dem. Men så har de jo lagt opp til det selv da.

Tjihi, der kom fanden frem igjen.

Jeg synes den var god.. Gjøre det såpass diskret at dagen ikke blir helt ødelagt- men litt..

Det er jo de som legger opp til det med sånn utidig invitasjonssending!:-)

Annonse

Det enkleste er kanskje om det vordende brudepar spør den forsmådde om hva han synes om å bli invitert og om han vil komme.

Ellers er jeg helt enig med deg i at det er mye guffen prektighet ute og går hva angår følelser og anstendig oppførsel.

Men, dessverre kanskje, sjansen er nok stor for at den som står igjen som svartepetter er h*n som tok affære og smelte til. Det er faktisk et meget viktig poeng å beholde verdigheten.

laguna1365380434

Det enkleste er kanskje om det vordende brudepar spør den forsmådde om hva han synes om å bli invitert og om han vil komme.

Ellers er jeg helt enig med deg i at det er mye guffen prektighet ute og går hva angår følelser og anstendig oppførsel.

Men, dessverre kanskje, sjansen er nok stor for at den som står igjen som svartepetter er h*n som tok affære og smelte til. Det er faktisk et meget viktig poeng å beholde verdigheten.

Du har rett i det med å behode verdighet.. Egentlig er jeg ingen tihenger av vold, men i går var jeg SUR på hans vegne..

Og jeg mener at generell prektighet er i ferd med å bli en folkesykdom.. I allefall på løkka..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...