Gå til innhold

FU: Hvor mange dolere har du kysset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Zirine

28

• rufsetufsa

27

• laguna1365380434

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg har vært borti opptil flere dolere som har kysset godt, og flere av dem sier til og med de aldri har vært borti noen som har vært like dreven til å kysse som det jeg er.

Deres inntrykk av mine kyss går som hånd i hanske med hva andre jenter sier, så jeg har overhodet ingen grunn til å tro at de lyver.

Jeg har vært borti opptil flere dolere som har kysset godt, og flere av dem sier til og med de aldri har vært borti noen som har vært like dreven til å kysse som det jeg er.

Deres inntrykk av mine kyss går som hånd i hanske med hva andre jenter sier, så jeg har overhodet ingen grunn til å tro at de lyver.

Hurra for SDD - guds gave til kvinnene!!

Jaja .... :)

Annonse

Du lider ikke av dårlig sjøltillitt du?

Du lider ikke av dårlig sjøltillitt du?

Nei, hvert fall ikke i forhold til kyssing!

Hører man tilstrekkelig mange ganger at man er sabla god så begynner man etter hvert å tro på det. Egentlig er det en lesbisk venninne som fikk opp selvtillitten min der noe grusom. Hun sa hun aldri hadde vært borti noen jenter som kysset så bra som meg!

Man er jo bare nødt til å ta det som et kompliment.

Annonse

Noen ganger KAN det være klokt å holde kjeft.

På den annen side, du har jo ingenting imot å fremstå som en idiot, så da går det vel greit :)

Jeg gjør det jeg kan for å klare å framstå som en, og selv om det er mulig at jeg er innbilsk i forhold til å klare det så tror jeg at jeg lykkes ganske godt :)

Jøss! Så dere arrangerer kyssetreff.. Dæven, hva man lærer..

Ofte?

Jeg har personlig ikke vært på noen sånne på over et år, så jeg vet ikke lenger, men jeg tror nok fortsatt at dette foregår på regelmessig basis, dog i noe mer skjulte former.

Jeg gjør det jeg kan for å klare å framstå som en, og selv om det er mulig at jeg er innbilsk i forhold til å klare det så tror jeg at jeg lykkes ganske godt :)

Du lykkes meget godt, det kan jeg bekrefte.

Gi meg beskjed hvis du helt eksakt vil vite hvordan du fremstår - jeg opplyser deg gjerne, som den hjelpsomme sjelen jeg er.

laguna1365380434

Jeg har personlig ikke vært på noen sånne på over et år, så jeg vet ikke lenger, men jeg tror nok fortsatt at dette foregår på regelmessig basis, dog i noe mer skjulte former.

Ja, men det hørtes jo ut som treffet ga uttelling da..

Rakk å kysse mange på en svært overbevisende måte, ser jeg..

Så mennesker man møter på nett er atraktive nok til å susse på, altså.. Jeg har vært litt skeptisk, siden internett sikkert både tiltrekker seg en del freaks og fordi folk kan juge om hva de vil..

Ja, men det hørtes jo ut som treffet ga uttelling da..

Rakk å kysse mange på en svært overbevisende måte, ser jeg..

Så mennesker man møter på nett er atraktive nok til å susse på, altså.. Jeg har vært litt skeptisk, siden internett sikkert både tiltrekker seg en del freaks og fordi folk kan juge om hva de vil..

Ja, det er sant. Dol består stort sett av freaks!

Nei, men ærlig talt. "Internet tiltrekker seg mye rart"? Joa, helt sikkert sant, men det er da vanlige mennesker som bruker nettet. Altså finner du alle typer mennesker her.

Jeg tror for øvrig at faren er langt større for å møte galninger om man løper rundt på IRC og sjekker potensielle sengepartnere enn om man møter folk fra f.eks. DOL som man har sett hva har skrevet i flere år.

Men man kan selvsagt lyve her også. Jeg derimot, jeg er alltid veldig ærlig! Nei, nå lyver jeg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...