Gå til innhold

FU: Hvor mange dolere har du kysset?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nytt nick

Det var verre før... Jeg var på internett-treff for 6 år siden, og for 2 år siden. Det var to helt forskjellige ting! Før var det nerdene som hadde tilgang på internett, nå er det alle.

Det hadde vært jævlig gøy å møte opp på et slikt treff uten å si hvilket nick en skrev under!!!

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Zirine

28

• rufsetufsa

27

• laguna1365380434

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Ja, jeg forstår hva du mener og at jeg har forandret meg her inne er nok ganske sikkert.

Det jeg ikke forstår er hvordan noen her (som ikke kjenner meg i godt RL), utifra det jeg skriver på dol, forstår hva som er vås og hva som ikke er det.

DU karakteriserer jo andre utifra hva de skriver her! Meg har du hatt ditt å si om ved enkelte anledninger feks!

Hvordan kan DU det når ikke vi kan det med deg?

DER har du forklaringa på hva Zirine mener! Zirine som forøvrig sikkert har minst 50 mer i IQ enn det du har. Og DEt er bare utifra hva som er skrevet her på DOL. Jeg kjenner verken det eller Zirine.

DU karakteriserer jo andre utifra hva de skriver her! Meg har du hatt ditt å si om ved enkelte anledninger feks!

DER har du forklaringa på hva Zirine mener! Zirine som forøvrig sikkert har minst 50 mer i IQ enn det du har. Og DEt er bare utifra hva som er skrevet her på DOL. Jeg kjenner verken det eller Zirine.

Vær så snill, signer med ditt vanlige nick - spesielt hvis du mener han har har behandlet deg dårlig.

Ellers kan jeg fortelle deg at jeg ikke har veldig stor uttelling på iq testene. Faktisk er det så dårlig at samboeren min så seg nødt til å forsvare meg enda vi var alene. Faen ikke kødd engang ;)

tigertrollet

Vær så snill, signer med ditt vanlige nick - spesielt hvis du mener han har har behandlet deg dårlig.

Ellers kan jeg fortelle deg at jeg ikke har veldig stor uttelling på iq testene. Faktisk er det så dårlig at samboeren min så seg nødt til å forsvare meg enda vi var alene. Faen ikke kødd engang ;)

*humre*

Hva er det du våser om?

Annonse

Jeg har aldri tatt IQ test, men jeg har alltid vært flink i matte og den slags og hadde sikkert ikke kommet så jævla dårlig ut. Men nå tror jeg egentlig at disse testene sier jævla lite om en persons intelligens, så samboern din trenger helt sikkert ikke å unnskylde deg :)

Jeg har aldri tatt IQ test, men jeg har alltid vært flink i matte og den slags og hadde sikkert ikke kommet så jævla dårlig ut. Men nå tror jeg egentlig at disse testene sier jævla lite om en persons intelligens, så samboern din trenger helt sikkert ikke å unnskylde deg :)

Ja, jeg tror vel egentlig at iq-testene favoriserer folk som er gode i matte og slikt. Det er overhode ikke jeg, jeg har ikke interesse eller evner til det, og dermed faller jeg igjennom på alle slike tester.

Det som er litt merkelig dog - er at MENSA folkene, som skal være så intelligente, ikke skjønner at disse testene IKKE måler intelligens vår, slik de fleste av oss definerer intelligens.

Hadde de skjønt det så hadde de fått laget nye tester.

Kanskje de ikke tør det - kanskje de da hadde falt igjennom og scora like dårlig som jeg gjør nå :)

Jeg syns Ulv I Faarikaal er deilig å kysse på, men han smaker litt bacon.

laguna er også god til å kline, hun har en liten spretten tunge.

Disse er ikke å anbefale: Zirine, Åsemor og Nils Håvard Dahl.

Dr. Anker er litt for klåfingret, men ellers har de fleste vært ok.

Gjest ikke undertegnet

Jeg har ikke noe fast nick jeg!

Det vil jeg ikke ha heller. Skjønner ikke hvorfor det er så viktig. Hele vitsen for meg her er at ingen skal kjenne meg, så hvorfor dikte opp noe nick, når 'ikke udnertegnet' ligger klart for oss.

Den dagen det blir ulovlig fra DOL's side å bruke ikke undertegnet, retter jeg meg selvfølgelig etter det. Men en så lenge følger jeg bare DOL's regler.

laguna1365380434

Jepp, klart jeg har..!Hvordan visste du det? Synsk?

Gjest rufsetufsa som liksom lurer

Hva er galt med Zirine og Åsemor sine kyss? :-)

Annonse

Pøh. Hele Drammen og halve _Høne_foss sier jeg er den beste - så her er det nok du som tar feil.

*snøft*

Ja, jeg tror vel egentlig at iq-testene favoriserer folk som er gode i matte og slikt. Det er overhode ikke jeg, jeg har ikke interesse eller evner til det, og dermed faller jeg igjennom på alle slike tester.

Det som er litt merkelig dog - er at MENSA folkene, som skal være så intelligente, ikke skjønner at disse testene IKKE måler intelligens vår, slik de fleste av oss definerer intelligens.

Hadde de skjønt det så hadde de fått laget nye tester.

Kanskje de ikke tør det - kanskje de da hadde falt igjennom og scora like dårlig som jeg gjør nå :)

Det er vel det som er problemet. Disse testene er tross alt laget av overintelligente mennesker som ikke forstår annet enn symboler og tall viklet inn i diverse paranteser, og da blir testene deretter.

Min erfaring med overintelligente mennesker er at de knapt forstår noe annet enn det som har med matte og den slags å gjøre, noe man spesielt merker sosialt, og da kan det vel egentlig diskuteres hvor intelligente de er.

Hva er tross alt intelligens? At man er god til å regne og komme opp med (stort sett) ubrukelige formler, eller at man fungerer godt innenfor flere, og normale, områder?

Det går ikke ann å måle intelligens. I hvert fall ikke ved hjelp av en 30 minutters test med mange rare firkanter og symboler.

Hva er galt med Zirine og Åsemor sine kyss? :-)

Zirine er liksom litt brå med å stikke den i halsen. Jeg syns det er opphissende, men hun er litt for brå.

Åsemor har litt slapp tunge, desuten drikker hun en del kaffe som resulterer i slike sandpapirlignende tunge. (Hun har brent seg)

Dessuten er jeg ikke så glad i kaffe.

Kizza1365380506

Det er vel det som er problemet. Disse testene er tross alt laget av overintelligente mennesker som ikke forstår annet enn symboler og tall viklet inn i diverse paranteser, og da blir testene deretter.

Min erfaring med overintelligente mennesker er at de knapt forstår noe annet enn det som har med matte og den slags å gjøre, noe man spesielt merker sosialt, og da kan det vel egentlig diskuteres hvor intelligente de er.

Hva er tross alt intelligens? At man er god til å regne og komme opp med (stort sett) ubrukelige formler, eller at man fungerer godt innenfor flere, og normale, områder?

Det går ikke ann å måle intelligens. I hvert fall ikke ved hjelp av en 30 minutters test med mange rare firkanter og symboler.

Det finnes jo noe som heter sosial intelligens da! Hvordan beregnes den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...