Gå til innhold

FU: Hvor mange dolere har du kysset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Zirine

28

• rufsetufsa

27

• laguna1365380434

11

Mest aktive i denne tråden

Det finnes jo noe som heter sosial intelligens da! Hvordan beregnes den?

Det vet jeg ikke. Hvordan kan man beregne noe sånt som sosial intelligens?

Sannsynligvis går det ikke ann.

Og dersom en person stryker med glans på IQ testen og får toppkarakter på EQ testen, hvor ligger han da i forhold til intelligens?

Mulig jeg tar feil.. Det kan ha noe med at du var så jævlig full?

Hva syns du om meg?

Jeg har et godt rykte på Brandbu.

Ja, nei ....

eh . jeg husker ikke helt.

Var det deg jeg spøy på? Isåfall forstår jeg at du sitter igjen med et litt ... dårlig inntrykk.

Men kysset blei nå vått nok- det er da alltids no. Man skal se ting fra den positive siden. Det er viktig.

Ja, nei ....

eh . jeg husker ikke helt.

Var det deg jeg spøy på? Isåfall forstår jeg at du sitter igjen med et litt ... dårlig inntrykk.

Men kysset blei nå vått nok- det er da alltids no. Man skal se ting fra den positive siden. Det er viktig.

Nei, det var hun som spøy da du stakk tunga litt brått ned i halsen på henne. ;-)

Det vet jeg ikke. Hvordan kan man beregne noe sånt som sosial intelligens?

Sannsynligvis går det ikke ann.

Og dersom en person stryker med glans på IQ testen og får toppkarakter på EQ testen, hvor ligger han da i forhold til intelligens?

DU er snill som oppmuntrer Zirine etter at hun ...ehh ikke akkurat har oppmuntret deg... *s*

Annonse

DU er snill som oppmuntrer Zirine etter at hun ...ehh ikke akkurat har oppmuntret deg... *s*

Jeg prøver ikke å være snill, men jeg forventer da virkelig at folk sier sin mening om meg her dersom de har noe de gjerne vil ha sagt, så det står det respekt av.

I motsetning til alle Ikke Undertegnedene som sier sin mening om meg så tar jeg tross alt det Zirine sier til etterretning.

Det kommer jo for øvrig ikke akkurat som noen stor bombe på meg at jeg til tider kan framstå som noe tilbakestående når jeg skriver her :)

Det er vel det som er problemet. Disse testene er tross alt laget av overintelligente mennesker som ikke forstår annet enn symboler og tall viklet inn i diverse paranteser, og da blir testene deretter.

Min erfaring med overintelligente mennesker er at de knapt forstår noe annet enn det som har med matte og den slags å gjøre, noe man spesielt merker sosialt, og da kan det vel egentlig diskuteres hvor intelligente de er.

Hva er tross alt intelligens? At man er god til å regne og komme opp med (stort sett) ubrukelige formler, eller at man fungerer godt innenfor flere, og normale, områder?

Det går ikke ann å måle intelligens. I hvert fall ikke ved hjelp av en 30 minutters test med mange rare firkanter og symboler.

Jeg mener å ha hørt at det finnes en test som måler både EQ og IQ sammen, og som brukes i enkelte sammenhenger. Jeg husker ikke hvor, jeg husker ikke når - jeg husker ikke engang om jeg husker rett.

Men jeg mener å ha hørt det.

Kizza1365380506

Jeg mener å ha hørt at det finnes en test som måler både EQ og IQ sammen, og som brukes i enkelte sammenhenger. Jeg husker ikke hvor, jeg husker ikke når - jeg husker ikke engang om jeg husker rett.

Men jeg mener å ha hørt det.

Jeg husker ikke engang hva EQ betyr, men det er jo engelsk så det betyr vel sosial intelligens! hmmmm

Var det ikke en oppklarende tråd her engang tro, men hvor ble den av?

Jeg prøver ikke å være snill, men jeg forventer da virkelig at folk sier sin mening om meg her dersom de har noe de gjerne vil ha sagt, så det står det respekt av.

I motsetning til alle Ikke Undertegnedene som sier sin mening om meg så tar jeg tross alt det Zirine sier til etterretning.

Det kommer jo for øvrig ikke akkurat som noen stor bombe på meg at jeg til tider kan framstå som noe tilbakestående når jeg skriver her :)

Så at du er tanketom og selvgod er noe du velger å ta til etterretning...? *s*

Jeg, personlig, hadde egentlig gitt litt faen.

Jeg husker ikke engang hva EQ betyr, men det er jo engelsk så det betyr vel sosial intelligens! hmmmm

Var det ikke en oppklarende tråd her engang tro, men hvor ble den av?

EQ står for Emotionally Intelligent - men hvor den Q'en kommer inn - se det er ikke lett å vite.

Hvor den oppklarende tråden ble av er ikke lett å si - webbis er muligens full, fant den injurierende og sletta hele skiten :)

Så at du er tanketom og selvgod er noe du velger å ta til etterretning...? *s*

Jeg, personlig, hadde egentlig gitt litt faen.

Nei, men at noe som i utgangspunktet var helt ok selvironi og humor etter hvert ble såpass dagligdags for meg at selv Zirine begynner å tro at innleggene er sannhet, da er det kanskje på tide å rulle inn en smule. Jeg ser jo selv at det til tider kan ramle ut et og annet jeg ikke engang står for selv og som jeg nesten blir flau over å ha skrevet, og da har det kanskje godt noe langt.

Men ja, jeg gir da selvsagt faen. De som kjenner meg her de kjenner meg og vet hvordan jeg, til tross for hva jeg skriver her, egentlig er, og de som ikke kjenner meg vil uansett aldri bli kjent med meg, så det gir jeg selvsagt faen i :)

Annonse

Kizza1365380506

EQ står for Emotionally Intelligent - men hvor den Q'en kommer inn - se det er ikke lett å vite.

Hvor den oppklarende tråden ble av er ikke lett å si - webbis er muligens full, fant den injurierende og sletta hele skiten :)

Ah ja, det hadde jeg mye av før, EQ altså tror jeg. Ikke fyllesletting, nei nå roter jeg igjen.

Qen ja, vel quosient (skrives det slik?) kanskje, hadde vel sett rart ut med EIQ.

Q står for quotient.

Nei, men at noe som i utgangspunktet var helt ok selvironi og humor etter hvert ble såpass dagligdags for meg at selv Zirine begynner å tro at innleggene er sannhet, da er det kanskje på tide å rulle inn en smule. Jeg ser jo selv at det til tider kan ramle ut et og annet jeg ikke engang står for selv og som jeg nesten blir flau over å ha skrevet, og da har det kanskje godt noe langt.

Men ja, jeg gir da selvsagt faen. De som kjenner meg her de kjenner meg og vet hvordan jeg, til tross for hva jeg skriver her, egentlig er, og de som ikke kjenner meg vil uansett aldri bli kjent med meg, så det gir jeg selvsagt faen i :)

Angret fort på at jeg blandet meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...