Gå til innhold

FU: Har du noensinne mottatt eller skrevet et kjærlighetsbrev?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så på mutter for en stund siden da vi flytta og hun rydda i alle kjærlighetsbreva sine... det var sikkert 100-200 stk!!!

Jeg har skrevet ett kjærlighetsbrev en gang, og jeg fikk faktisk også tilbake ett brev fra samme gutt. Har også fått et postkort fra en gutt en gang, men jeg tror kanskje det bare var hyggelig.

Men sms-er, de får jeg endel av, mange av de er kjærlige og inneholder både kyss og klemmer, så kanskje om vi hadde levd for 30 år siden vi hadde skrevet brev...?

Nå kunne det ikke falt meg inn å skrive et personlig brev engang. Har de ikke mobil eller mail får det heller være.

Annonse

happy1365380345

Så på mutter for en stund siden da vi flytta og hun rydda i alle kjærlighetsbreva sine... det var sikkert 100-200 stk!!!

Jeg har skrevet ett kjærlighetsbrev en gang, og jeg fikk faktisk også tilbake ett brev fra samme gutt. Har også fått et postkort fra en gutt en gang, men jeg tror kanskje det bare var hyggelig.

Men sms-er, de får jeg endel av, mange av de er kjærlige og inneholder både kyss og klemmer, så kanskje om vi hadde levd for 30 år siden vi hadde skrevet brev...?

Nå kunne det ikke falt meg inn å skrive et personlig brev engang. Har de ikke mobil eller mail får det heller være.

Både fått og skrevet :)

terningkast6

Åjada, jeg har skrevet glødende kjærlighetsbrev i min ungdom, og angret i ettertid. Ikke noe morsomt når forholdet er over og brevene blir til selsksapsmoro.

Jeg slo en gang opp pr. brev også, sterkt inspirert av en tåredryppende historie i "Romantikk". Det gjorde voldsomt inntrykk, ikke bare på han, men på hele vennegjengen hans.

LOL

Tja, lenge siden jeg fikk noe skriftlig på den slags, men...Jeg har fått noen i mitt liv! :-) Særlig da jeg og min svenske kjæreste bodde i hver vår hovedstad. Da fløy brevene flittig i mellom oss,siden det var før hjemme-pc'ens tid (ingen e-mail altså).

Jeg og han som nå har vært mannen min i over 12 år utvekslet en del hete kjærlighetsbrev i den 1 1/2 måneden fra vi traff hverandre til vi kunne være sammen igjen (bodde da i hvert vårt land). I tillegg ringte han meg _hver eneste_ dag i denne perioden.

Forelsket sier du? Ja, kanskje en smule ja. ;-)

Varer enda det gitt. :-)

Annonse

tigertrollet

Joda, både skrevet og mottatt. Men det er et århundre siden vel og merke.

Et brev jeg skrev da jeg var 17 var på 12 sider. Jeg skulle liksom "tømme meg" for følelser og bli kvitt en 4 år lang avstandsforelskelse. Og hva gjorde guttungen som fikk brevet? Ringte og takket.. og alt blusset opp igjen. Tufs.

hare1365380455

Har skrevet kort til mannen min med kjæreste-ting på.. Og fikk et ordentlig kjærlighetsbrev en gang av en jeg gjorde det slutt med. Han mente jeg var det beste i verden, og han elsket meg sånn (etter få uker..). Han klarte ikke leve uten meg og bla bla. Det var for mye, leste det så vidt og kastet det. Skrev vel et brev til en jeg var sammen med også en gang, ja. Skrev noe da jeg var full... (Hm..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...