Gå til innhold

FU: Hva skal du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• Dorthe

15

• tigertrollet

10

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Har vært med kjæresten i byen i hele formiddag, så fotball på pub og spiste lunsj ute. Med andre ord, på grunn av sykdom, er jeg sliten og blir hjemme i kveld.

Broren min er på vei over og vi skal spise middag sammen, men han forlanger ikke noe mer underholdning enn som så. Tenker jeg sitter her en del, leser litt, ser på tv og avslutter dagen med litt langsom og koselig sex, så snart vår gjest har dratt hjem :)

Jeg skal sitte her og drikke rødvin. Deretter blir det muligens litt Camus XO. Etter det skal jeg muligens kopierer rumpa mi. Jeg har nemlig fått ny kopiprinterscannerfaxmaskin.

Scanner du rompa og legger ut en link etterpå? *ler*

Du kan jammen få det moro i kveld... :-)

Scanner du rompa og legger ut en link etterpå? *ler*

Du kan jammen få det moro i kveld... :-)

Vi får se, vi får se. Lurer bare på hva Sheila sier dersom hun kommer ruslende ut når jeg sitter der med blålyset opp i arslet. Hun driver å maser om at jeg skal komme ut av skapet bare fordi jeg sier "Han er homo" hver gang det dukker opp en spyttslikket femi på TV. Ricky Martin, osv. Jeg tror jeg får noen problemer med å forklare meg dersom jeg blir tatt på fersken i dette prosjektet.

Vi får se, vi får se. Lurer bare på hva Sheila sier dersom hun kommer ruslende ut når jeg sitter der med blålyset opp i arslet. Hun driver å maser om at jeg skal komme ut av skapet bare fordi jeg sier "Han er homo" hver gang det dukker opp en spyttslikket femi på TV. Ricky Martin, osv. Jeg tror jeg får noen problemer med å forklare meg dersom jeg blir tatt på fersken i dette prosjektet.

Lås døra! *gleder meg til fortsettelsen* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...