Gå til innhold

Blanke strømpebukser!!!

Anbefalte innlegg

Jack1365380333
Skrevet

Hjelp? Kan noen gi meg tips?

Jeg trenger et par strømpebukser. Og de MÅ være solbrune og ekstremt shiny/blanke/glinsende...

Kan noen tipse meg om noen digge strømpebukser som dette?

På forhånd takk! ;-)

J

laguna1365380434
Skrevet

De har kvalitets strømpebukser hos woolford, men om de har akkurat slike du beskriver vet jeg ikke..

Skrevet

Lindex har blanke strømpebukser, men om de er veeeldig blanke, vet jeg ikke.

lalala1365380457
Skrevet

strømpebuksene har forskjellig grad av blankhet, tror det er et tall man går etter.. som noen skrev under så har lindex masse strømpebukser, spør noen der om hjelp for å finne den blankeste sorten.

Skrevet

De må være ganske tykke for å være blanke. Spør ekspeditøren, f.eks på H&M.

Gjest fanten
Skrevet

Let i Hennes&Mauritz´s sine hyller, de har som regel en stor hylle med stilongs av ymse slag der.Jeg kjøpte en offwhite knallblank en der for en stund siden,jeg så at de også hadde sort chiny der, og da tipper jeg at de også har brunblank.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...