Gå til innhold

Kreative sjeler - hjelp meg :)

Anbefalte innlegg

Så er det søndag, da. Og jeg og kjæresten har ingenting å gjøre. En hjemmedag er ikke spesielt fristende, da vi bor sammen med moren min i en leilighet.

Vi skulle gjerne hatt noe å gjøre i dag, som ikke oversteg omtrent 500 kroner i utgifter.

Om det hadde vært sommer, hadde jeg pakket sekken og dratt han med opp i skogen. Men nå bor vi i Tromsø og her er det fremdeles kaldt og en god del snø mellom trærne.

Kino er ikke en mulighet, da vi ikke ønsker å se noen av filmene som går på de to skjermene vi har å velge mellom her oppe. Vi har vært på alle turistattraksjoner og slike ting allerede i år, så det er litt uinteressant å gjøre igjen.

Det er slike dager jeg savner Oslo noe grusomt.

Men kanskje noen her kan hjelpe meg å komme på en passende utflukt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102424-kreative-sjeler-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Er det sååå kaldt i tromsø?? Ta på dere masse klær og gå ut. Det er godt og sunt for sjela. Selv bor jeg i Finnmark og her er det temmelig kaldt også

Nei, synes ikke det er så kaldt her i Tromsø.

Og det er snart helt fritt for snø.

Varm ytterjakke på,nå skal jeg ut.

Er det sååå kaldt i tromsø?? Ta på dere masse klær og gå ut. Det er godt og sunt for sjela. Selv bor jeg i Finnmark og her er det temmelig kaldt også

Jeg glemte å nevne at jeg har leddgikt og er ganske dårlig for tiden.

Har da vokst opp i Tromsø, er ikke så pysete at jeg ikke hadde gått ut om jeg var frisk :)

Annonse

Spander kinobillet på mor.

I tiden før hun går, så forbereder dere rommet dere bor på til et elskovsrede... Finn god musikk, stearinlys. Sørg for helt tette gardiner (ev. tykt pledd). Så, når hun er gått, så er alt klart for:

elskov

Vi har prøvd, hun vil ikke ut. Men takk for ideèn :)

Kjør entur. Har dere ikke fin natur der oppe da? Som du kannyte fra bilen selv om du er litt hemmet av leddgikta.

Så kan dere stoppe et sted og spise middag. Kjøre litt igjen og stoppe et annet sted å ta kaffe og kake som dessert.

Så er snart dagen gått.

Fantastisk natur og ideèn din er kjempegod. Dessverre har vi ikke sertifikat eller bil :(

Gjest ikke undertegnet

Vi drikker ikke ofte, så jeg ser ikke helt fasinasjonen ved det. Takk for innspill :)

Det var ikke drikkinga som var ment som det viktigste da! Men muligheten for sosialt samvær med andre. DET har dere ikke noe imot vel? Kanjo ta en Cola bare.

Annonse

Det var ikke drikkinga som var ment som det viktigste da! Men muligheten for sosialt samvær med andre. DET har dere ikke noe imot vel? Kanjo ta en Cola bare.

Åh, nettopp :)

Det var ikke så dumt. Tenker vi gjør det på onsdagen, da er mange ute på samme aktivitet.

Vi leide "Orange County" og "Den Grønne Mil". "Orange County" var temmelig dårlig, tror ikke jeg lo en eneste gang. "Den Grønne mil" fikk vi sett 3/4 av, før vi sovnet. Den er uendelig lang, men veldig bra :)

Da skal jeg ikke leie den. Men den grønne milen synes jeg er kjempebra, den er en av de få jeg har i skapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...